کد خبر : 138031
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
-

اجرای طرح ویژه نگهداشت شهر در منطقه ۲

اجرای طرح ویژه نگهداشت شهر در منطقه ۲
طرح ویژه نگهداشت شهر در شریان های بزرگراهی و محلات منطقه دو به صورت مستمردر حال اجرا است.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علی اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه ضمن اعلام خبر فوق افزود: با برنامه ریزی های صورت پذیرفته و زمان بندی از پیش تعیین شده، به همت تمامی ادارات خدمات شهری نواحی ۹ گانه ، طرح ویژه نگهداشت شهر در معابر پرتردد و شریان های بزرگراهی منطقه اجرا می شود.

وی افزود: پاکسازی جداره های بزرگراهی، شست و شوی المان های ترافیکی، نرده ها، گاردریل ها و تابلوها، بهبود نگهداشت فضای سبز بزرگراهی و رفیوژها و همچنین احصا و بهبود وضعیت المان های زیباسازی از جمله اقدامات صورت گرفته در این طرح بوده است.

معاون شهردار منطقه بیان کرد: در حوزه فضای سبز نیز به جهت حفظ آراستگی معابر و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی عملیات خشکه‌زنی، حذف تنه جوش و پاجوش و ریشه جوش، تشتک زنی و نظافت، کند و کوب و ساماندهی فضای سبز، تشتک اشجار، حذف علف‌های هرز و واکاری در دستور کار عوامل فضای سبز منطقه قرار دارد.

وی افزود: نگهداشت مناسب شهر و رفع کمبودها و نابسامانی های شهری یکی از مهم ترین مطالبات شهروندان از شهرداری است و برهمین اساس طرح نگهداشت با هدف ارتقاء سطح خدمات رسانی شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان اجرا می شود.

طاهری گفت: تلاش می شود با ارتقای خدمات رسانی در سطح محلات و معابر، شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.