کد خبر : 70234
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
-

همراه با تقدیر از بانوان خیر محلی؛

اجرای طرح بانوی بی‌نشان شهر در منطقه ۱۹

اجرای طرح بانوی بی‌نشان شهر در منطقه ۱۹
طرح بانوی بی نشان شهر با هدف شناسایی زنان متعهد و متخصص در عرصه­‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی در منطقه 19  اجرا می شود.

به گزارش  گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی بصیری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به اجرای این برنامه در راستای طرح های اداره کل امور بانوان شهرداری تهران گفت: در این برنامه قصد داریم با شناسایی و ایجاد بانک اطلاعاتی از بانوان خیر محلی( بی نشان) در منطقه با کمک زنان فعال، ضمن ثبت تجربیات ایشان و فعالیت های ارزنده آن ها در راستـــای یاری­ رسانی به همنوعان خود، از فعالیت­ های آنان حمایت کرده و گامی در جهت آموزش و توانمندسازی آنها در مسیر کار خیر و داوطلبانه برداریم.

او با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۰ بانوی بی نشان از طریق فعالان محلی در این منطقه شناسایی شده اند خاطرنشان کرد: این بانوان معمولا بصورت ناشناخته فعالیت می­ کنند و هیچ گروهی از این بانوان بی نشان شهر، قدردانی نمی کند. درهمین راستا ضمن حفظ جایگاه و منزلت این بانوان و استفاده از مشارکت آنان در برنامه های شهرداری، طی برنامه ای از بانوان بی نشان شهر تهران تقدیر خواهد شد.

بصیری در بخش دیگری از اجرای طرح «درخانه کارآفرین شو» با بهره گیری از بسترهای مناسب برای توانمندسازی اقتصادی بانوان خبر داد و افزود: این طرح در قالب ارائه آموزش های رایگان به افراد علاقه‌مند به کارآفرینی در حوزه کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی آغاز شده است.

او با اشاره به استفاده از بستر فضای مجازی برای ارائه این آموزش ها افزود: طرح  “در خانه کارآفرین شو” با محوریت افزایش مهارت‌های فردی و آموزش توسعه کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی و نیز غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان از ۱۸ اردیبهشت ماه آغاز شده است.

image

 

به گفته معاون شهردار منطقه این طرح می تواند ضمن کاهش هزینه‌های آموزشی و کمک به کسب درآمد خانواده‌ها، گامی در راستای گسترش و توسعه کارآفرینی به عنوان فرایندی که در تداوم رشد و توسعه‌ی ملی اثربخش است، محسوب شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.