کد خبر : 126384
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
-

اجرای تونل نوری در خیابان ستارخان به مناسبت اعیاد شعبانیه

اجرای تونل نوری در خیابان ستارخان به مناسبت اعیاد شعبانیه
شهردار منطقه2 گفت: به منظور زیباسازی منظر شهری و ایجاد فضایی با نشاط، عمزمان با اعیاد شعبانیه تونل نوری در خیابان ستارخان طراحی و اجرا شد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ، مهدی صالحی با اشاره به نقش و اهمیت نور پردازی در زیبایی و شاداب سازی فضای شهری گفت: به منظور زیباسازی منظر شهری و ایجاد فضایی با نشاط، همزمان با اعیاد فرخنده شعبانیه طرح نورپردازی و اجرای تونل نوری در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به طراحی تونل نوری در خیابان ستارخان گفت: این تونل نوری به طول ۷۰ متر با نصب ۴۰۰۰ متر طول ریسه سوزنی در خیابان ستارخان به عنوان یکی از محورهای اصلی منطقه اجرا شد.
صالحی با اشاره به نورپردازی شهری گفت: نورپردازی یکی از اهداف عمده در طراحی فضاهای شهری است و همزمان با اجرای طرح بهاران خدمت و اعیاد شعبانیه تلاش می شود تا بتوانیم با اجرای طرح‌های متنوع نورپردازی فضای شهر را شاداب‌تر کنیم.

اجرای تونل نوری هفت رنگ با سه هزار متر ریسه سوزنی در منطقه ۱۹/ منطقه ۱۹ با آذین بندی ۵ هزار متر طول ریسه در اعیاد شعبانیه غرق نور و سرور شد

شهردار منطقه ۲ در ادامه به جانمایی المان گل نرگس در بلوار سعادت آباد اشاره کرد و گفت:این المان به شکل گلدان با گل های نرگس به ارتفاع ۷ متر با دو نمای روز وشب طراحی شده است.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.