کد خبر : 143893
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
-

اجرای بیش از ۵ هزار متر مربع فرش گل در عرصه‌های فضای سبز منطقه ۱۹

اجرای بیش از ۵ هزار متر مربع فرش گل در عرصه‌های فضای سبز منطقه ۱۹
سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: ۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش گل همزمان با استقبال از بهار در بوستان ها، میادین، حاشیه بزرگراه ها  اجرا شده است.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور بیان کرد: به منظور ارتقای کیفیت فضای سبز، تلطیف هوا و برخورداری فضاهای شهری از منظر مناسب، فرش گل هایی با کاشت انواع نشاء بنفشه در رنگ های مختلف و شب بو در رمپ و لوپ پل ها و بوستان ها کاشته شد.

وی ادامه داد: با اجرای این فعالیت، بوستان های افرا، ولایت، شریعتی، ۲۲ بهمن، شقایق، ضلع شمال و جنوب بزرگراه شهید کاظمی، میدان شهید محمودی، حاشیه بزرگراه شهید هاشمی به فرش های گل مزین شدند. ضمن اینکه در روزهای پیش رو به منظور ایجاد چشم اندازی زیبا و دلنشین و جلوه بخشیدن به مناظر شهری در فلاور باکس ها کاشت انواع گل های بهاری رنگی انجام می شود.

اخگر پور تصریح کرد: اقدامات فضاهای سبز در راستای زیباسازی بصری با کاشت گل های تزیینی و بهاره به نشانه آغاز بهار همچنان ادامه دارد.

به گفته این مسئول بررسی وضعیت فعال بودن سرویس‌ها و چشمه‌ها، بهینه سازی سیستم آبیاری فضای سبز با هدف جلوگیری از هدر رفت منابع آبی، رفع نواقص روشنایی بوستان‌ها و شستشو و رنگ آمیزی المان‌ها و مبلمان پارکی از دیگر اقدامات اجرایی و مستمر در راستای استقبال از بهار است.

انتهای پیام /۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.