کد خبر : 15302
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
-

اجراى ضدعفونى تاکسى‌هاى شهر تهران

اجراى ضدعفونى تاکسى‌هاى شهر تهران
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيرانى شهر تهران از ضدعفونى تاكسى هاى شهر تهران در پایانه های تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش سورپرس؛ علیرضا قنادان در حاشیه بازدید از پایانه هاى تاکسیرانى پایتخت با بیان این خبر گفت: گندزدایى، توزیع محلول ضدعفونى همراه با آموزش هاى عملیاتى به تاکسیرانان شهر تهران طبق برنامه زمان بندى شده در پایانه هاى شهر تهران آغاز شده است.

قنادان افزود: این طرح در تعدادى از پایانه هاى تاکسیرانى انجام شده و تمامى تاکسیرانان خطوط تحت پوشش، محلول ضدعفونى کننده را دریافت کرده اند و این روند تا پوشش تمامى خطوط تاکسیرانى شهر تهران ادامه خواهد داشت. وى ادامه داد: در حین توزیع محلول هاى ضدعفونى، آموزش هاى تخصصى لازم در خصوص نحوه ضدعفونى تاکسى و تهیه محلول گندزدا به تاکسیرانان ارایه و در حین آموزش تاکسى هاى آنها ضدعفونى مى شود.

قنادان گفت: آموزش ها به صورت عملى و با حضور تیم هاى آموزش دیده از سوى اداره کل سلامت شهردارى تهران و وزارت بهداشت در حال انجام است.

وى ادامه داد: مراحل مختلف گندزدایى به منظور آگاهى و جلب مشارکت تاکسیرانان، همزمان با اجراى طرح و هماهنگى روابط عمومى از رادیو تاکسى به عنوان رسانه اختصاصى تاکسیرانان پوشش داده مى شود.

قنادان تاکید کرد: با توجه به تمهیدات سازمان براى پیشگیرى از شیوع بیمارى کرونا که طى یک هفته گذشته انجام شده، تمامى تاکسیرانان آمادگى لازم براى دریافت آموزش هاى تخصصى را دارند و روند عملیاتى طرح ضدعفونى تاکسى ها به سرعت در حال پیشرفت است. مدیر عامل سازمان تاکسیرانى شهر تهران یادآور شد: همزمان با عملیاتى شدن گندزدایى تاکسى ها، ضدعفونى محیطى پایانه ها نیز با مشارکت معاونت هاى ترافیک مناطق در حال انجام است.

انتهای پیام/ ۱۵۱

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.