کد خبر : 33353
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
-

آذری جهرمی خبر داد؛

اتصال ۸۶هزار مدرسه به شبکه ملی ارتباطات

اتصال ۸۶هزار مدرسه به شبکه ملی ارتباطات
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مهم ترین برنامه ما در هفته دولت، اتصال همه مدارس به شبکه ملی است زیرا سال گذشته با گرونا مواجه شدیم و تحصیل با دشواری روبرو بود.

به گزارش سورپرس به نقل از  شبکه رادیویی ایران، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت و گو با برنامه «سلام صبح بخیر» رادیو ایران اظهار کرد: بنده به دلیل بیماری حضور نداشتم حتی محل کار خود هم نرفتم.

وی گفت: از مهم ترین برنامه های ما در هفته دولت، اتصال همه مدارس به شبکه ملی است زیرا سال گذشته با کرونا مواجه شدیم و تحصیل با دشواری روبرو بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یادآور شد: ۸۶ هزار مدرسه کار اتصالشان تمام شده و در همین هفته آیین رونمایی از این اقدام را خواهیم داشت.

جهرمی تصریح کرد: برنامه دوم ما رونمایی از مرکز داده مادر شبکه ملی اطلاعات است که فاز اول آن با ۱۰۰۰ سرور آماده شده و وظیفه آن خدمت رسانی اختصاصی به پیام رسان ها است..

او یادآور شد: کیفیت اپراتور همراه اول در تهران و البرز بسیار ضعیف است و دلیل آن اشکال مدیریتی و جابه جایی است که سازمان تنظیم مقررات باید نظارت کافی داشته باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هزینه های اینترنت و اتصال به شبکه برای خانواده ها برلی دسترسی به شبکه شاد بالا رفته است و باید رسیدگی کنیم.

جهرمی بیان کرد: رییس جمهور تاکید داشتند بسته ای را برای خائواده ها و دانش اموزان تعریف کنیم اما نیاز به اطلاعات داشتیم.

«سلام صبح بخیر» رادیو ایران به تهیه کنندگی آرمان ستوده و گویندگی سعیدتوکلی از رادیو ایران پخش می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.