کد خبر : 6926
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
-

آهنگریان: نمی‌خواستم در لیگ‌برتر ووشو شرکت کنم/ بودجه تیم‌ها کاهش یافته است

آهنگریان: نمی‌خواستم در لیگ‌برتر ووشو شرکت کنم/ بودجه تیم‌ها کاهش یافته است

آهنگریان درباره حضور یکباره‌اش در لیگ‌برتر ووشوی مردان ایران، توضیح داد: همانطور که قبلا گفته بودم تصمیم نداشتم در لیگ امسال شرکت کنم، اما با توجه به اینکه چندین سال برای تیم دانشگاه آزاد مبارزه کرده‌ام و امسال هم سرمربی این تیم استاد شیرآقایی مربی خودم هستند، تصمیم گرفتم برای کمک به تیم در کنار سایر نفرات مبارزه کنم.

به گزارش سورپرس ،او افزود:‌ استاد شیر آقایی از من خواستند که با حضور در تیم کمک حال آن‌ها باشم که به همین دلیل وارد لیگ شدم. امسال قرارداد نداشتم و خدا را شکر تیم تا قبل از ورود من به لیگ نیز نتایج خوبی گرفته بود، حتی در بازی دور رفت هم تیم پاس ناجا قهرمان فصل گذشته را ۸ – ۶ شکست داد. خوشبختانه پس از اضافه شدن من نیز روند خوب تیم حفظ شد.

ملی‌پوش تیم ووشوی دانشگاه آزاد با بیان اینکه از نظر بدنی شرایط خوبی ندارد، توضیح داد:‌ به دلیل اینکه تصمیم نداشتم در لیگ باشم تمرینات خود را به صورت منظم پیگیری نکرده‌ام، همچنین بخاطر اینکه با به دنیا آمدن پسرم درگیر مسائل شخصی شدم، آنطور که باید تمرین نکرده‌ام. چند روزی هم می‌شود که پسرم در بیمارستان بستری است و به همین دلیل مشغله زیاد فکری امکان تمرینات منظم را از من گرفته است.

او افزود: البته خوشحالم که در مبارزه با افشین سلیمی با وجود آمادگی نصفه و نیمه، به کمک کادر فنی پیروز مسابقه شدم. در تالو ۴ – ۱ و در ساندا ۶ – ۳ پاس ناجا را شکست دادیم تا در مجموع ۱۰ – ۴ پیروز این دیدار حساس شویم. سلیمی حریف دست و پا بسته‌ای نیست و نفر اول قهرمانی کشور است. خوشحالم که توانستم به تیم کمک کنم.

دارنده مدال طلای ووشوی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، درباره بودجه تیم‌ها در فصل جاری لیگ برتر نیز گفت: بودجه برخی تیم‌ها کم شده است و تیم‌هایی چون پارس جنوبی که هر ساله با قرادادهای نسبتا گران قیمت در لیگ حاضر می‌شدند، امسال هزینه کم‌تری کرده‌اند. پاس ناجا هم که فصل گذشته ملی‌پوشان زیادی داشت، امسال بودجه کمتری را هزینه کرده است. در تیم‌هایی مثل دانشگاه قراردادها ثابت بود، اما همانطور که می‌دانید اوضاع اقتصادی کشور چندین برابر سخت‌تر شده و حتی با ثابت ماندن آن قراردادها هم نمی‌توان چندان در رفاه بود. امیدوارم در ادامه شاهد روزهای بهتر برای اقتصاد کشور و لیگ ووشو باشیم.

او در پایان درباره برنامه خود برای سال پیش رو، توضیح داد: مسابقات جام‌جهانی شهریور ماه است که فاصله کمی با قهرمانی آسیا دارد. طبق مشورتی که با کادرفنی داشتم، در رقابت‌های جام‌جهانی حاضر می‌شوم چون سهمیه این مسابقات را دارم و برای قهرمانی آسیا هم نفرات دیگر خود را محک خواهند زد. فاصله این دو مسابقه با هم کم است و می‌توانم شرکت کنم، اما تصمیم دارم بیشتر در کنار خانواده باشم و همچنین از آسیب دیدگی احتمالی به دلیل فاصله کم مسابقات جلوگیری کنم.

انتهای پیام /۲۳۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.