کد خبر : 16170
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
-

آموزش کودکان با بهره‌گیری از فضای مجازی

آموزش کودکان با بهره‌گیری از فضای مجازی
آموزش‌های کودکان در منطقه 9 پایتخت با بهره‌گیری از فضای مجازی صورت می‌گیرد.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۹؛ رویا فتحی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۹ با اعلام این خبر گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و استمرار آموزش نوآموزان با بهره مندی از ظرفیتهای فضای مجازی همه روزهای بسته های آموزشی جذاب در فضای مجازی با استفاده از فیلم های تولیدی آموزش مهارتهای اجتماعی، مهارتهای زندگی، مهارتهای توجه و تمرکز، قصه، بازی، آموزش قرآن و موضوعات جذاب دیگر از شبکه های اجتماعی منتشر می شود.

وی گفت: آموزش های غیرحضوری در قالب جشنواره خدمت و با هدف یادگیری و درراستای روش های پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا برای کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

فتحی گفت: عناوین بازی ، خلاقیت ، کاردستی ، شعر و قصه ، قرآن ، فعالیت های حوزه تفکر و تمرکز ، فعالیتهای هوش های چندگانه ، نقاشی با متد های گوناگون و کارگاه مادر و کودک از عناوین دوره های آموزشی غیر حضوری در منطقه ۹ است.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۹ در پایان اظهار داشت: این اقدام با شعارهای محوری در خانه می مانیم و با هم کرونا را شکست می‌دهیم تا پایان سال و در صورت نیاز، بعد از تعطیلات نوروز نیز برقرار خواهد بود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن: ۶۶۶۸۸۵۵۳ و۶۶۰۲۹۳۹۲ تماس بگیرند و یا از طریق آدرس های اینستاگرام farhangsara_rouiesh و farhangsara_kar آموزش ها  را دنبال کنند.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.