کد خبر : 55083
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
-

آمار مبتلایان به کرونا در جهان از مرز ۹۵ میلیون نفر گذشت

آمار مبتلایان به کرونا در جهان از مرز ۹۵ میلیون نفر گذشت
طبق آخرین آمار جهانی، تاکنون ۹۵ میلیون و ۴۸۸ هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش سورپرس، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی “worldometer” تا صبح امروز ۹۵ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۹۱ نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲ میلیون و ۳۹ هزار و ۷۰۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۶۸ میلیون و ۱۹۶ هزار و ۸۸ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند. کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۷۶ هزار و ۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۴ میلیون و ۴۸۲ هزار و ۵۰ نفر رسیده است؛ تاکنون ۴۰۷ هزار و ۲۰۲ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۳ هزار و ۹۶۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۰ میلیون و ۵۷۲ هزار و ۶۷۲ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۵۲ هزار و ۴۵۶ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۳۱ هزار و ۳۹۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۸ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۹۹ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۰۹ هزار و ۸۶۸ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای روسیه، انگلیس، فرانسه، ترکیه و ایتالیا نیز به‌ترتیب با ۳میلیون و ۵۶۸ هزار و ۲۰۹, ۳میلیون و ۳۹۵ هزار و ۹۵۹, ۲میلیون و ۹۱۰ هزار و ۹۸۹, ۲میلیون و ۳۸۷ هزار و ۱۰۱ و ۲میلیون و ۳۸۱ هزار و ۲۷۷ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای اسپانیا با ۲میلیون و ۲۵۲ هزار و ۱۶۴ مبتلا و آلمان نیز با ۲ میلیون و ۵۰ هزار و ۹۹ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند. از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌‌ترتیب با ۱۴ میلیون و ۴۲۸ هزار و ۳۵۱, ۱۰ میلیون و ۲۱۱ هزار و ۳۴۲ و ۷ میلیون و ۴۱۱ هزار و ۶۵۴ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.