کد خبر : 50996
تاریخ انتشار : جمعه ۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
-

آمارهای جدید کرونا درجهان

آمارهای جدید کرونا درجهان
بر اساس جدیدترین آمار، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان بیش از ۷۹ میلیون نفر و تعداد جان باختگان بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر گزارش شده است.

به گزارش سورپرس؛ بر اساس اعلام سایت ورلد او مترز، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به ۷۹۷۲۹۱۲۷ نفر، شمار جان باختگان به ۱۷۴۹۳۴۰ نفر و شمار بهبودیافتگان به ۵۶۱۲۶۸۴۳ نفر افزایش یافته، همچنین وضعیت بیش از ۱۰۶ هزار نفر از مبتلایان وخیم گزارش شده است.

دوازده کشور نخست جهان در ابتلا به کرونا

تا این لحظه آمریکا با بیش از ۱۹ میلیون و ۱۱۱ هزار نفر، هند با ۱۰ میلیون و ۱۴۷ هزار نفر، برزیل با ۷ میلیون و ۴۲۵ هزار نفر، روسیه با ۲ میلیون و ۹۶۳ هزار نفر، فرانسه با بیش از ۲ میلیون و ۵۲۷ هزار نفر، انگلیس با بیش از ۲ میلیون و ۱۸۸ هزار نفر، ترکیه با بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر، ایتالیا با بیش از ۲ میلیون و ۹ هزار نفر، اسپانیا با بیش از یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر، آلمان با بیش از یک میلیون و ۶۱۴ هزار نفر و آرژانتین با یک میلیون و ۵۶۳ هزار نفر و کلمبیا با یک میلیون و ۵۵۹ هزار نفر به ترتیب در رده‌های اول تا دوازدهم ابتلا به ویروس کرونا در جهان قرار دارند.

در این جدول شمار کل مبتلایان در ستون «Total Cases»، تعداد کل جان‌باختگان در ستون «Total Deaths» و آمار کل بهبودیافتگان در ستون «Total Recovered» قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.