کد خبر : 129099
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
-

شهردار منطقه ۱۹ خبر داد:

آماده‌سازی جایگاه رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ۲۹ فروردین

آماده‌سازی جایگاه رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ۲۹ فروردین
شهردار منطقه ۱۹ از آماده‌سازی جایگاه رژه نیروهای مسلح همزمان با 29 فروردین روز ارتش با اجرای اقدامات در حوزه های خدمات شهری، فنی و عمرانی و حمل و نقل ترافیک خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه با اشاره به اینکه منطقه ۱۹ همه ساله افتخار میزبانی مراسم بزرگداشت روز ارتش و رژه نیروهای مسلح را دارد، افزود: در همین راستا حوزه شهری و فضای سبز این منطقه با هماهنگی ستاد برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح، طی چندین روز قبل از اجرای مراسم اقدام به تسطیح  و پاکسازی مسیرهای منتهی به جایگاه رژه در ورودی ها و خروجی ها و بزرگراه های شهید هاشمی، خلیج فارس بلوار علامه عسگر و یادگار امام(ه) توسط گریدر به مساحت ۲۵۰ هزار متر مربع کرده است.

همچنین نسبت به رفت و روب پارکینگ شمالی حرم مطهر و مسیرهای منتهی به جایگاه به مساحت ۵۰ هزار متر مربع به صورت مستمر و جمع آوری و انتقال ۴۵ سرویس خاک و نخاله و ضایعات از مسیرها و اراضی حاشیه‌ جایگاه اقدام شده است.

به گفته این مسئول برای زیبایی نمای معابر محدوده مراسم رنگ آمیزی جداول، نیوجرسی، پد هلی کوپتر، مسیر رژه، جایگاه موزیک به طول هزار متر و گل آرایی جایگاه و نصب پرچم انجام شده است.

ضمن اینکه شستشوی المان های شهری اعم از جداول، گاردریل و تابلوهای ترافیکی به طول ۴۰ هزار متر از دیگر اقدامات در راستای آماده سازی این مراسم بوده است.

فرهادی با اشاره به محصور کردن جنگل کاری های اطراف جایگاه رژه گفت: در این خصوص نسبت به فنس کشی اطراف محل برگزاری مراسم به طول ۵۵۰  اقدام، ۲۰۰ گونی کنفی برای ایجاد سنگر پر و نسبت به شست و شو و رنگ آمیزی جان پناه پشت جایگاه اقدام شده است.

آماده‌سازی جایگاه رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش
شهردار منطقه در ادامه از لکه گیری مسیر های منتهی به مراسم با پخش ۲۰ تن آسفالت، نصب علائم هشدار دهنده ترافیکی و هدایت مسیر و ایمنی تردد شامل ۵۰ بشکه ترافیکی، ۱۰ چراغ چشمک زن ، ۵۰ رول نوار خطر، خط کشی جایگاه به طول ۲ هزار متر و استقرار اکیپ ایمنی ترافیکی خبر داد.

به گفته فرهادی تعبیه ۶ مخزن مکانیزه ذخیزه سازی موقت پسماند،حاشیه زنی علف های هرز معابر و محور امام زاده ابوالقاسم، بزرگراه شهید هاشمی، بلوار علامه عسگر و یادگار امام (ره) و پاکسازی مستمر جنگلکاری های اطراف جایگاه رژه به صورت مستمر به مساحت ۱۰ هکتار از دیگر اقدامات حوزه خدمات شهری در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم رژه است.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.