کد خبر : 125266
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
-

آماده‌باش ۵۰۰ نیروی برف روب و جانمایی ۱۵۰۰ تن شن در نقاط حساس منطقه یک

آماده‌باش ۵۰۰ نیروی برف روب و جانمایی ۱۵۰۰ تن شن در نقاط حساس منطقه یک
شهردار منطقه یک گفت: ۵۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری و فضای سبز در نقاط برف‌گیر منطقه آماده باش و۱۵۰ دستگاه ماشین آلات تخصصی برف‌روبی و خودروهای سنگین سازمان پسماند برای انجام عملیات برف‌روبی در محل‌های تعیین شده مستقر شده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مهدی صباغ با اعلام مطلب فوق درباره وضعیت این منطقه در سامانه جدید بارشی گفت: طبق پیش بینی های انجام شده بارش برف از ساعت پایانی شب گذشته سه شنبه ۲۵ بهمن  در منطقه یک آغاز شد و بر همین اساس ۵۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری تحت عنوان عوامل برف روبی منطقه در آماده باش کامل بودند.

وی افزود: یکی از کارهای ویژه‌ که با دستور شهردار تهران در منطقه یک انجام شد، افزایش محل‌های دپو کیسه‌های شن مخصوص  بود که بر همین اساس ۷۰۰ نقطه جدید برای انجام این کار شناسایی و جانمایی شد.

شهردار منطقه یک ادامه داد: همچنین ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات تخصصی برف‌روبی و خودروهای سنگین سازمان پسماند برای انجام عملیات برف‌روبی بازآماده و در محل‌های تعیین شده مستقر شده‌ بودند.

صباغ با اشاره به اینکه با شروع بارش برف با تمام توان اقدام به برف روبی معابر اصلی، بزرگراه‌ها، رمپ و لوپ‌ها، پل‌های سواره رو و پل‌های عابر پیاده شد، گفت: در حال حاضر ۳۰۰ مخزن زرد رنگ دپو شن مخصوص در منطقه وجود دارد که ۷۰۰ نقطه جدید نیز شناسایی شده و در مجموع در یک هزار نقطه حادثه خیز و برف‌گیر اقدام به شارژ و دپوی کیسه‌های شن و نمک کرده‌ایم و در مجموع ۱۵۰۰ تن شن مخصوص در سطح منطقه توزیع شده است.

آمادگی برای مواجهه با برف فردا/ ۱۸ هزار کیسه شن و نمک در معابر منطقه توزیع شده

شهردار منطقه یک با اشاره به اینکه بارش برف امسال نسبت به چند سال گذشته بی سابقه بوده برف را موهبت الهی دانست و گفت: منظره های برفی زیبایی خاصی به منطقه داده است لذا در کنار لذت بردن از فضاهای برفی از شهروندان درخواست می کنیم این روزها از ترددهای غیر ضروری در معابر شهری خودداری کنند تا ترافیک کم و خدمات رسانی به موقع انجام شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.