کد خبر : 80591
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹
-

بگ زاده اعلام کرد؛

آلمان و الجزایر را ببریم از گروه‌مان صعود می‌کنیم/ قدرت‌های جهان با ما هم‌گروه هستند

آلمان و الجزایر را ببریم از گروه‌مان صعود می‌کنیم/ قدرت‌های جهان با ما هم‌گروه هستند
کاپیتان تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان تأکید کرد، این تیم با برتری مقابل تیم‌های آلمان و الجزایر از گروهش در مسابقات بسکتبال با ویلچر بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ صعود می‌کند.

به گزارش سورپرس، ایمان بگ‌زاده، کاپیتان تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان پس از شکست ۸۱ بر ۳۹ این تیم مقابل استرالیا در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰، اظهار کرد: بازی سختی بود. در ابتدای بازی عملکرد خوبی نداشتیم و شرایط حاکم بر مسابقه بر ما چیره شد، اما رفته رفته بهتر شدیم.

او با ابراز امیدواری از این که شاگردان آقاکوچکی در دیدارهای آتی جبران کنند، در مورد تأثیر مسابقه اول روی عملکرد این تیم گفت: در بازی اول همیشه هماهنگی سخت است، به ویژه برای ما که با ویلچرهای قدیمی به پارالمپیک آمده‌ایم. دیدید که تیم استرالیا با ویلچرهای جدید آمده بود، اما ویلچرهای ما برای چهار یا پنج سال پیش است.

بگ‌زاده خاطرنشان کرد: در گروه ما آمریکایی حضور دارد که قوی‌ترین تیم دنیاست. یا انگلیسی که قدرتش همانند همین تیم استرالیاست. در گروه ما سه تا از قدرت‌های بسکتبال با ویلچر دنیا حضور دارند. ما اگر بتوانیم در مصاف با آلمان و الجزایر پیروز شویم، شانس صعود از گروه‌مان را داریم. وی ادامه داد: برای ما هنوز چیزی تمام نشده و تازه شروع کار است. امیدوارم در دیدارهای بعدی باخت امروز را جبران و از گروه‌مان صعود کنیم.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.