کد خبر : 111399
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
-

آغاز عملیات ساماندهی گاردریل بزرگراه های منطقه۲

آغاز عملیات ساماندهی گاردریل بزرگراه های منطقه۲
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲گفت: به منظور ارتقای ایمنی تردد در معابر شهری و بزرگراهی،عملیات تعمیر و نگهداری گاردریل بزرگراه ها اجرا شد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، حسین کریمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ‌با اشاره به اینکه نبود گاردریل و علائم، موجب اختالات ترافیکی و تصادفات متعدد در بزرگراه و معابر می‌شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه گاردریل‌ها باعث حفاظت از تأسیسات کنار بزرگراه می‌شود و از انحراف وسایل نقلیه جلوگیری می‌کند، تعمیر و تعویض آنها به‌طور مستمر در برنامه‌های این معاونت قرار دارد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۵۵۵متر طول از گاردریل بزرگراه های یادگارامام (ره)،شهید چمران،هاشمی رفسنجانی،شهید حکیم مرمت و نصب شد.

کریمی گفت: با توجه به اهمیت ضرورت ایمنی در معابر به‌ویژه معابر بزرگراهی، پس از رصد و پایش معابر بزرگراهی توسط تیم های اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه، طرح ساماندهی تجهیزات ترافیکی در دستور کار قرار گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه گفت: همزمان با اقدامات اجرایی در بزرگراه ها، عملیات نصب و ساماندهی تجهیزات ترافیکی در معابر شهری نیز در حال انجام است.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.