کد خبر : 48949
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
-

آزادسازی ۴۵۰ متر مربع از فضای شهری حاشیه میدان کتاب

آزادسازی ۴۵۰ متر مربع از فضای شهری حاشیه میدان کتاب

شهردار منطقه دو گفت: ۴۵۰ متر مربع از اراضی شهری  با  هدف صیانت از حقوق شهر و شهروندان  با تلاش و پیگیری مدیریت شهری منطقه رفع تصرف و آزاد سازی شد.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، حسن رحمانی با اعلام این خبرافزود: آزاد سازی زمین مذکور در راستای صیانت از اموال عمومی و حقوق شهروندی پس از بررسی مستندات موجود و اخذ استعلامات مربوطه  با حکم قضایی  و حضور نیروهای اجرایی این منطقه اقدام شد.

وی  با اشاره به اینکه ملک مذکور تحت تصرف سنگفروشی بود،اظهار داشت: میدان کتاب یکی از میادین مهم منطقه است و سال ها سنگفروشی ها به عنوان مشاغل مزاجم اطراف این میدان را احاطه کرده  و با ایجاد آلودگی های زیست محیطی ،الودگی صوتی و اغتشاشات بصری نارضایتی هایی را برای شهروندان به وجودآورده اند.

شهردار منطقه ۲ با اشاره به اینکه تعدادی از این صنوف دراراضی شهری به فعالیت می پرداختند ،گفت: در همین راستا  با تلاش مدیریت منطقه ۴۵۰ متر از اراضی شهری که در تصرف تعدادی از صنوف سنگفروشی بود آزادسازی شد

رحمانی با بیان اینکه مدیریت منطقه دغدغه ساماندهی صنوف مزاحم را دارد وپاکسازی و انتقال صنوف مزاحم را دردستور کار قرارداده است افزود: ساماندهی و انتقال صنوف مزاحم میدان کتاب در راستای اجرای آرا بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، در چند فاز طراحی و اجرا شد.

انتهای پیام/٢٣۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.