کد خبر : 92415
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۳:۰۶
-

آخرین مسابقه بارسلونا در سال ۲۰۲۱ مقابل سویا رقم خورد

آخرین مسابقه بارسلونا در سال ۲۰۲۱ مقابل سویا رقم خورد
بارسلونا در دیداری خارج از خانه برابر سویا قرار گرفت.

 به گزارش سورپرس، سویا که نزدیک‌ترین تعقیب کننده رئال مادرید در صدر جدول لالیگا، امشب در خانه برابر بارسلونا به نتیجه ای بهتر از تساوی ۱-۱ دست پیدا نکرد و به این ترتیب فاصله این تیم با رئال مادرید در پایان هفته هجدهم به ۵ امتیاز رسید.

در دیدار امشب هر دو گل در نیمه اول و روی ضربات کرنر به ثمر رسید. ابتدا در دقیقه ۳۲، روی یک حرکت تمرین شده، ارسال زمینی ایوان راکیتیچ به تیر اول را پاپو گومز با یک ضربه دقیق تبدیل به گل کرد.

این نتیجه تا آخرین ثانیه های نیمه اول پابرجا بود تا اینکه رونالد آرائوخو کار را به تساوی کشید. روی ارسال عثمان دمبله از سمت چپ دروازه سویا بود که آرائوخو با یک ضربه سر تماشایی، کار را تمام کرد.

در نیمه دوم تلاش بازیکنان دو تیم برای گلزنی ثمری نداشت و تنها اتفاق مهم این نیمه، درگیری ژول کونده و یوردی آلبا بود که در نهایت مدافع فرانسوی سویا به دلیل کوبیدن توپ به صورت مدافع بارسا از زمین اخراج شد تا سویا تقریبا نیمی از وقت دوم را با یک بازیکن کمتر بازی کند.

بارسا با این نتیجه ۲۸ امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به والنسیا، در رتبه هفتم جدول جای دارد. آبی و اناری ها در حال حاضر تنها دو امتیاز با رایو وایکانو، تیم چهارم جدول، فاصله دارند.

انتهای پیام/۱۱۱

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.