کد خبر : 133368
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
-

آشنایی بانوان منطقه ۱۹ با مهارت‌های فرزند پروری در کارگاه‌های آموزشی

آشنایی بانوان منطقه ۱۹ با مهارت‌های فرزند پروری در کارگاه‌های آموزشی
کارگاه های مهارت های فرزند پروری با هدف ارائه آموزش های لازم در خصوص شیوه صحیح تربیت کودک ویژه مادران دارای فرزند خردسال دوشنبه های هر هفته در سرای محلات منطقه 19 برگزار می شود.

به گزارش سورپرس طیبه وردی نظری؛ حسین اخگر پور معاون اجتماعی و فرهنگی گفت: به منظور ارائه آموزش های لازم در خصوص فرزندپروری، سلسله آموزش هایی با عنوان” ۱۰درس مهم فرزندپروری” توسط کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی در سرای محلات شکوفه و شریعتی شمالی برگزار می شود.

او با اشاره به اهمیت ارتقاء آگاهی والدین در زمینه های رشد تربیتی و روانی کودکان ، برگزاری دوره های آموزشی را گامی مثبت در راستای پرورش نسل سالم دانست و از شهروندان برای شرکت در این دوره ها دعوت کرد.

به گفته این مسئول این دوره های آموزشی روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۱۴ لغایت ۱۵ در سرای محله شکوفه و روزهای سه شنبه به صورت یک هفته در میان از ساعت ۱۱ لغایت ۱۳ در سرای محله شریعتی شمالی برگزار می شود.

اخگر پور اظهار کرد: در این کارگاه انواع سبک‌های فرزندپروری، اصول فرزندپروری، آموزش خودمراقبتی، تشویق و تنبیه در کودکان، آموزش مسئولیت پذیری در کودکان، مشکلات جدایی در خواب، مشکلات غذا خوردن در بچه‌ها، روش های افزایش اعتماد به نفس در میان آنها آموزش داده می شود.

بانوان منطقه ۱۹ با مهارت های فرزندپروری را در کارگاه‌های آموزشی آشنا می شوند
شهروندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به خانه های سلامت مستقر در سرای محلات مراجعه کنند.

انتهای پیام/۱۰۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.