کد خبر : 15052
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
-

آخرین آمار و اخبار کرونایی/ فوت ۶۶ و بهبودی۲۹۱ هموطن

آخرین آمار و اخبار کرونایی/ فوت ۶۶ و بهبودی۲۹۱ هموطن
وزارت بهداشت با اعلام ابتلای ۱۵۰۱ نفر به ویروس کرونا، از بهبودی ۲۹۱ نفر خبر داد.

به گزارش سورپرس، رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از ابتلای ۵۲۳ نفر به ویروس کرونا در کشور طرف مدت ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. به گفته او ۲۲۵ مورد مربوط به استان تهران بوده است و تا امروز ۱۵۰۱ مورد ابتلا به ویورس کرونا در کشور ثبت شده است. وی ادامه داد: از این تعداد تا کنون ۲۹۱ نفر بهبود یافته اند اما متاسفانه در ۲۴ ساعته گذشته ۱۲ نفر از هموطنان هم جان خود را از دست داده اند و با این حساب تا کنون ۶۶ نفر از هموطنان براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

رئیسی گفت: تقریبا در دو استان قم و گیلان میزان مبتلایان ها و بهبود یافته ها در حال یکی شدن است. معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت از روز شروع کرونا در ایران تعداد ۷۲۸۰ نفر تا امروز به بیمارستان مراجعه کردند که از ۴۳۱۲ نفر تست گرفتیم که از این تعداد ۱۵۰۱ نفر جواب تست شان مثبت شده است.

در استان تهران ۲۲۵ مورد جدید، قم ۶۲ مورد، گیلان ۵۳ مورد، اصفهان ۲۳ مورد، مرکزی ۱۸ مورد، قزوین ۱۸ مورد، خراسان رضوی ۶ مورد، فارس ۸ مورد، کرمانشاه یک مورد، مازندران ۱۲ مورد، البرز ۱۰ مورد، هرمزگان ۷ مورد، خوزستان ۱۲ مورد، سیستان و بلوچستان یک مورد، آذربایجان غربی ۴ مورد، ایلام ۲ مورد، خراسان جنوبی ۳ مورد، کرمان ۲ مورد و یزد یک مورد جدید قطعی ابتلا به کووید ۱۹ ثبت و گزارش شده است.

عضو شخیص مصلحت بر اثر کرونا درگذشت

صبح امروز خبر درگذشت سیّد محمّد میرمحمّدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که به بیماری کرونا مبتلا شده بود، در رسانه ها بازتاب زیادی یافت.

رییسی خطاب به دادستان‌ها: به احتکار کنندگان اقلام بهداشتی رحم نکنید

رییسی در جلسه مسئولان عالی قضایی ضمن تشکر از جامعه پزشکی و رسانه ای کشور خطاب به دادستان های سراسرکشور افزود: سلامت مردم قابل معامله و مسامحه نیست. وی ادامه داد: احتکاراقلام بهداشتی درشرایط فعلی بازی باجان مردم است نمی‌توان ازاین مساله گذشت. ربیعی ظهر روز دوشنبه در نشست خبری که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: کرونا مثل سارس و ایدز تهدید جهانی است ایران جزو شفاف ترین کشورها در خصوص اعلام این موضوع بوده است به رغم وجود کاستی‌ها برای ارائه خدمات تلاش کرده است.

مد ارس تا آخر هفته تعطیل خواهد بود

سخنگوی دولت درباره تدابیر لازم برای تعطیلی مدارس تا پایان سال ۹۸ گفت: بر اساس تماس‌های تلفنی با وزیر آموزش و پرورش و مسئولان مربوطه، مدرس تا آخر این هفته تعطیل خواهد بود و در صورت لزوم برای هفته آینده نیز روز پنج شنبه غروب یا جمعه صبح جلسه ستاد خواهیم داشت و تصمیم گیری خواهیم کرد.

دانشمندان ایرانی موفق به تولید کیت تشخیص کرونا شدند

با همکاری وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری ، تعدادی از شرکت های دانش بنیان در زمینه طراحی و ساخت کیت های تشخیص ویروس کووید-۱۹ فعال شده است که امروز مسئولان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از خط تولید یکی از شرکت های دانش بنیان بازدید خواهند کرد.

اعزام مشمولان سربازی در ۱۹ اسفند لغو شد

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا: براساس ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی مشمولان سربازی که می‌بایست در تاریخ ۱۹ اسفند ماه امسال به دوره آموزشی اعزام می‌شدند اعزامشان لغو شده و به تاریخهای یکم و سوم اردیبهشت ماه سال ۹۹ موکول شده است

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.