کد خبر : 54810
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
-

رویای آبی «میوه چین» را روانه بازار کتاب کرد

رویای آبی «میوه چین» را روانه بازار کتاب کرد
انتشارات رویای آبی کتاب «میوه چین» را در حوزه ایثار و شهادت در یکهزار نسخه روانه بازار کتاب کرد.

رویای آبی «میوه چین» را روانه بازار کتاب کردبه گزارش گروه فرهنگی سورپرس، آرش شایسته‌نیا، مدیر «انتشارات رویای آبی» درباره «میوه چین» اظهار داشت: این کتاب گذری بر زندگی و خاطرات شهید علی میوه چین دارد که از سوی حسن شکیب زاده جمع آوری و تالیف شده است.

وی گفت: آن چه این کتاب را خواندنی و دیدنی‌تر کرده است وصیت‌نامه‌های شهید بزرگوار و ضمائم کتاب مشتمل بر آلبوم عکس‌های شهید در دوران نوجوانی، دوران دفاع مقدس، خودرو شهید درمنطقه عملیاتی والفجر مقدماتی، وداع مادر با پیکر شهید، گواهی شناسایی پیکر شهید در معراج الشهدا است.

شایسته نیا با اشاره به روزنگار ۲۰ ساله شهید علی میوه چین افزود: علی در ۱۵خرداد سال ۱۳۴۱ در قزوین به دنیا آمده است. مقطع تحصیلی ابتدایی را در دبستان شهید اعرابی، دوره راهنمایی را در مدرسه نوروزیان و دوره متوسطه را در هنرستان صنعتی انقلاب و در رشته مکانیک عمومی سپری می‌کند.

وی افزود: همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل جهاد سازندگی، داوطلبانه و بدون دریافت حقوق در سال ۱۳۵۸ از سوی این نهاد انقلابی جهت کمک رسانی به مردم محروم روستاها به مدت ۶ماه در دورترین روستاهای منطقه الموتقزوین به کمک رسانی و فعالیت می پردازد.

مدیر انتشارات رویای آبی در پایان گفت: او در بهار سال ۱۳۵۹ به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمده و در غروب ۱۸ بهمن ماه سال ۱۳۶۱ و در آستانه عملیات والفجر مقدماتی که به منظور تکمیل شناسایی ها و توجیه فرماندهان و مسوولین نظامی تیپ الهادی (ع) اعزام می‌شود، بر اثر اصابت ترکش خمپاره به مقام شهادت نائل می‌شود و در گلزار باصفای شهدای قزوین به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/۲۳۴

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.