کد خبر : 131750
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
-

در محدوده آبفای منطقه چهار تهران؛

کشف ۱۰۷۲ فقره انشعاب آب غیر مجاز در سال گذشته

کشف ۱۰۷۲ فقره انشعاب آب غیر مجاز در سال گذشته
در سال 1401 تعداد 1072 فقره مصرف آب غیر مجاز در محدوده آبفای منطقه چهار شناسایی و تعداد 809 فقره از این انشعابات به مجاز تبدیل گردید.

به گزارش گروه اقتصادی سورپرس، معاون در آمد و امور مشترکین شرکت آبفای منطقه ۴ تهران اظهار کرد: برخورد با انشعابات غیر مجاز و دستکاری کنتور در حال حاضر یکی از مهمترین اقدامات عملیاتی می‌باشد که با همکاری دفاتر حراست و حقوقی شرکت درحوزه معاونت در آمد و امور مشترکین انجام می‌پذیرد. در این راستا با توجه به افزایش انگیزه جهت شناسایی انشعابات غیر مجاز، توسط ماموران قرائت کنتور و توزیع قبض این مهم در حال اجرا است.

 

محمداسماعیل محسنی نسب ادامه داد: در شرایط کنونی با توجه به کاهش بارندگی‌ها در سال جاری با بحران و چالش جدی آب مواجه خواهیم بود و همچنین با توجه به افزایش نرخ تعرفه آب آزاد استفاده‌های غیر مجاز و دستکاری کنتور بیش از پیش توسط مشترکین انجام خواهد گرفت لذا با توجه به اهمیّت این موضوع در جلسات کمیته انشعابات غیر مجاز نسبت به پیگیری اقدامات لازم در خصوص انشعابات غیر مجاز انجام می‌گیرد. همچنین ماموران قرائت کنتور موظف به شناسایی ماهیانه حداقل دو مورد انشعاب غیر مجاز در سطح شرکت هستند.

 

وی گفت: امید است با بررسی‌های سیستمی و میدانی انجام شده توسط کارشناسان حوزه نظارت بر امور مشترکین کاهش مصارف پس از تعویض کنتورها بتوانیم ضمن شناسایی و دریافت جرائم از مشترکین متخلف به شناسایی عوامل سودجو که در سطح منطقه نسبت به دستکاری کنتورهای مشترکین مبادرت می‌ورزند اقدام جدی به عمل آوریم تا در آینده شاهد اینگونه سوء استفاده‌ها نباشیم و لازم است به شهروندان توصیه کنیم با توجه به مبالغ بسیار سنگین تخلفات دستکاری کنتور مورد وسوسه اینگونه افراد سود جو قرار نگیرند.

 

انتهای پیام/۳۳۳

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.