کد خبر : 34840
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
-

گروهی از معلولین برای هیاتهای مذهبی ماسک تولید می کنند

گروهی از معلولین برای هیاتهای مذهبی ماسک تولید می کنند
همزمان با دهه دوم محرم، جمعی از معلولان جسمی ــ حرکتی در مراکز توانبخشی با مشارکت گروه‌های جهادی اقدام به تهیه و تولید ماسک برای عزادران هیئت‌های مذهبی و هموطنان در مناطق محروم به صورت رایگان کرده‌اند.

به گزارش سورپرس، همزمان با ایام محرم و سوگواری سالار شهیدان و با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، اقداماتی از سوی دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی برای تهیه و توزیع ماسک در بین گروه‌های مختلف در مناطق کشور آغاز شده است.

در همین ارتباط مراکز نگهداری معلولان و سالمندان در نقاط مختلف کشور با برگزاری پویش‌های متعدد  آمادگی خود را برای تولید و عرضه ماسک در کشور آغاز کرده‌اند و در این بین نیز گروه‌های جهادی همکاری نزدیکی را معلولان و سالمندان در این مراکز دارند.

برهمین اساس گروه جهادی انصار، اقدام به تأمین پارچه مورد نیاز برای تهیه  و تولید ماسک از سوی معلولان در مراکز توانبخشی کرده است؛ بنابر هماهنگی‌ صورت گرفته بین مراکز توانبخشی و گروه جهادی انصار، ماسک‌های تولید شده توسط معلولان در بین هیئت‌های مذهبی همچنین مناطق محروم در تهران توزیع خواهد شد.

گفتنی است ماسک‌های تولید شده به‌صورت رایگان در اختیار هیئت‌های مذهبی و همچنین همطونان در مناطق محروم قرار می‌گیرد؛ پیش از این نیز تعدادی از مراکز توانبخشی در فاز ابتدایی شیوع ویروس کرونا اقدام به تهیه، تولید و توزیع ماسک کرده بودند.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.