کد خبر : 84354
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
-

کاهش دما در شمال شرق کشور

کاهش دما در شمال شرق کشور
سازمان هواشناسی اعلام کرد: از جمعه تا شنبه، دما در شمال شرق کشور بین ۸ تا ۱۲ درجه کاهش خواهد یافت.

به گزارش سورپرس، امشب در مناطقی از گیلان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود امروز چهارشنبه و فردا پنجشنبه بارش در گیلان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی تشدید خواهد شد.

گستره بارش جمعه و شنبه علاوه بر گیلان و اردبیل استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی را نیز فرا خواهد گرفت. روز‌های پنجشنبه و جمعه در شمال آذربایجان غربی و جنوب سیستان‌وبلوچستان نیز رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

از امروز چهارشنبه تا شنبه، با توجه به افزایش سرعت وزش باد دریای خزر هم مواج خواهد شد. از امشب تا اوایل هفته آینده دمای هوا بتدریج در نوار شمالی کشور به‌طور محسوس کاهش می‌یابد.

همچنین ازجمعه تا شنبه دما در شمال شرق کشور بین ۸ تا ۱۲ درجه کاهش خواهد یافت. طی دو روز آینده وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در نوار شرقی کشور ادامه دارد.

همچنین جمعه و شنبه در نوار شرقی کشور به‌ویژه در شمال سیستان‌و بلوچستان وزش باد شدید همراه با گردوخاک رخ خواهد داد. فردا پنجشنبه پدیده غالب در غرب کشور وزش باد خواهد بود و با توجه به پیش‌بینی توسعه چرخنده حاره‌ای در شمال اقیانوس هند و حرکت غرب سوی آن انتظار می‌رود روز‌های شنبه و یکشنبه در جنوب سیستان‌وبلوچستان به‌ویژه نوار ساحلی رگبار رعدوبرق همراه با وزش باد شدید رخ دهد طی این مدت هم دریای عمان مواج و طوفانی خواهد بود.

فردا آسمان تهران صاف در بعدازظهر همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین دمای تهران به ۳۰درجه و کمترین آن به ۲۰ درجه می‌رسد.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.