کد خبر : 80260
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
-

پرسپولیس نیازی به تغییرات اساسی ندارد/ لیگ بیست و یکم جذاب می‌شود

پرسپولیس نیازی به تغییرات اساسی ندارد/ لیگ بیست و یکم جذاب می‌شود
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به لیست بازیکنان پرسپولیس و نفرات جدیدی که به جمع شاگردان گل محمدی اضافه شده اند، گفت: این تیم نیازی به ایجاد تغییرات اساسی ندارد.

به گزارش سورپرس؛ بهزاد داداش زاده درباره نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر بیست و یکم گفت: باشگاه‌ها بسیار فعال‌تر از سال قبل شده‌اند. لیگ پر از هیجان را می‌توان از همین رفت و آمدهای تابستانی حدس زد. من فکر می‌کنم فصل آینده فوتبال باشگاهی ایران بسیار جذاب باشد.

او درباره رقم‌هایی که جابجا می‌شود افزود: به هر حال در تمام دنیا برای فوتبال حرفه‌ای خرج می‌شود. قبول دارم اقتصاد در فوتبال ما وجود ندارد چون راه‌های درآمدزایی را بسته‌اند. باشگاه‌ها چاره‌ای جز قرض گرفتن ندارند. واقعاً فکر نمی‌کنم تیمی جز پرسپولیس توانسته باشد در فوتبال درآمدزایی‬ کند. این تیم هم به واسطه نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا پول دارد که البته همان هم هنوز دستش را نگرفته است و مدیران باشگاه سراغ گرفتن قرض رفته‌اند.

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات تاکید کرد: بازیکنان خیلی خوبی در پرسپولیس حضور دارند. این تیم با پنج قهرمانی متوالی در لیگ برتر آرزوی هر بازیکنی برای بازی کردن است.

داداش زاده درباره جدایی محمدحسین کنعانی زادگان و رفتن احمد نورالهی تصریح کرد: هر دو فوق‌العاده مؤثر هستند. هم برای پرسپولیس و هم برای تیم ملی زحمت بسیار زیادی کشیدند. من فکر می‌کنم به هر حال مسائل مالی برای هر بازیکنی اهمیت دارد اما بهتر است تمام جوانب را بررسی کنند و همه چیز را ببینند بخصوص اینکه در تیم ملی هستند و باید فرم ایده آل خود را حفظ کنند. به هر حال آنها بهتر از هر کس دیگری می‌دانند چه چیزی از آینده فوتبالی خود می‌خواهند.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند همچون فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا به فینال برسد نیز صحبت کرد و گفت: حیف که تیمی با قدرت پرسپولیس توانست در مرحله گروهی صدرنشین شود اما حالا برای بازی در مرحله یک هشتم نهایی باید به تاجیکستان برود. برنامه‌ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا کمی عجیب است و باید تیم‌های موفق حمایت بیشتری داشته باشند. موفقیت در آسیا برنامه‌ریزی می‌خواهد که من فکر می‌کنم کادر فنی پرسپولیس با توجه به تجربه‌ای که کسب کردند برای رسیدن به قهرمانی در این بازی‌ها برنامه‌ریزی ویژه‌ای دارند.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.