کد خبر : 93200
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
-

نماینده مجلس:

پدران و مادران می‌گویند اگر به جوانان کار دهید مهاجرت نمی‌کنند

پدران و مادران می‌گویند اگر به جوانان کار دهید مهاجرت نمی‌کنند
نماینده مردم ارومیه با اشاره به واکنش برخی نمایندگان به سخنان روز گذشته او در جلسه علنی مجلس گفت: شما چه می دانید که 50 درصد از مردم و جوانان ما به استان های دیگر مهاجرت کردند و خود و خانواده شان را در مشکل انداخته اند؟

به گزارش سورپرس، سیدسلمان ذاکر در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: دیروز سوالی از وزیر داشتم که بعضی از همکاران خرده گرفتند و گفتند که جا نداشت این سوال را مطرح کنید.

وی در ادامه عنوان کرد: برادر من، شما چه می دانید که ۵۰ درصد از مردم و جوانان ما به استان های دیگر مهاجرت کردند و خود و خانواده شان را در مشکل انداخته اند؟ شما چه می دانید که چند درصد از نخبگان ما را خارجی ها برای اشتغال دعوت می کنند؟ چه تعداد از پدر و مادران تماس می گیرند و درخواست می کنند که به جوانان ما کار دهید تا به خارج نروند.

ذاکر: پدران و مادران می گویند اگر به جوانان کار دهید مهاجرت نمی کنند

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس افزود: شما چه می دانید که امروز جوانی که با هزار مصیبت و با قرض و وام درس خوانده و در خانه نشسته، خجالت زده پدر و مادرش است.

ذاکر گفت: احساس می کنم اعتراض جا ندارد و باید بدانید سرپرستان مناطق محروم حوزه انتخابیه و کشور با چه مشقتی نان در می آورند که اگر شغل داشتند راحت زندگی می کردند.

وی در پایان گفت: من باید امروز از درد بیکاری آنها و فرزندانشان حرف بزنم. من الگوی این کارگران و جوانان بیکار هستم.
انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.