کد خبر : 79640
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
-

پایان رزمایش مشترک چین و روسیه

پایان رزمایش مشترک چین و روسیه
رزمایش نظامی مشترک چین و روسیه که در شمال غربی چین برگزار شده بود پایان یافت.

به گزارش گروه بین الملل سورپرس، چین و روسیه به رزمایش ۵ روزه خود در منطقه نینگ شیا در شمال غرب چین پایان دادند. در این رزمایش تاکتیک‌های جدید رزمی و تسلیحات به روز به کار گرفته شد.

۱۰ هزار نیروی نظامی در رزمایش مشترک راهبردی چین و روسیه در ۵ روز گذشته در جهت نزدیکتر شدن همکاری‌های نظامی بین دو طرف شرکت کردند. این رزمایش در یک پایگاه نظامی راهبردی در شمال غرب چین انجام شد. ۲ طرف در رزمایش‌های مختلف نظامی شرکت کردند.

این چهارمین سال متوالی است که ۲ کشور این رزمایش‌ها را انجام می‌دهند. این برای نخستین بار است که روسیه در خاک چین در این رزمایش شرکت می‌کند. آن‌ها در این رزمایش از تسلیحات ساخت چین استفاده می‌کنند.

هواپیما‌های جنگنده، توپخانه و خودرو‌های زرهی در این رزمایش استفاده شدند. در این رزمایش از پیشرفته‌ترین تسلیحات نظامی ساخت چین و از جمله جت‌های جنگنده جی -۲۰ استفاده شد.

وزرای دفاع چین و روسیه در روز جمعه از این رزمایش دیدن کردند. در مدت ۵۰ دقیقه صد‌ها تن مواد منفجره و مهمات در رزمایش استفاده شد. هر دو طرف اعلام کردند این رزمایش توانایی‌های آن‌ها را برای سرکوب تروریسم نشان می‌دهد و می‌تواند صلح و ثبات منطقه‌ای را حفظ کند.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.