کد خبر : 20917
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴
-

وراث به میزان سهم‌الارث، سهام عدالت به نامشان می‌شود

وراث به میزان سهم‌الارث، سهام عدالت به نامشان می‌شود

رییس سازمان خصوصی‌سازی گفت: افرادی که به عنوان وراث فرد متوفی محسوب می‌شوند براساس انحصار وراثت و معادل سهم‌الارث خود سهام عدالت به نامشان می‌شود.

صدور کد بورسی تا یک ماه آینده

وی در ادامه به سهامداران سهام عدالت که دارای کد بورسی نیستند اشاره کرد و افزود: افرادی که کد بورسی ندارند بعد از انتخاب روش مالکیت خود در سامانه www.samanese.ir تا یک ماه آینده کد بورسی آنها صادر می‌شود.

صالح خاطرنشان کرد: این افراد برای اینکه بتوانند معاملات خود را انجام دهند برای یک بار باید احراز هویت شوند که برای این اقدام باید به سامانه سجام به نشانی اینترنتی  https://www.sejam.ir مراجعه کنند و از طریق آن احراز هویت شوند.

تاثیر آزادسازی سهام عدالت بر بازار سرمایه

رییس سازمان خصوصی سازی خاطرنشان کرد: آزادسازی سهام عدالت از جمله اتفاقات مثبتی بود که در کشور با اجازه رهبر معظم انقلاب رخ داد که از این تصمیم مالکیت و مدیریت دارایی‌های مشمولین سهام عدالت به خود افراد واگذار شد.

صالح به تاثیر آزادسازی سهام عدالت بر روند معاملات بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: به طور حتم با این اتفاق شاهد تاثیر مثبت آن و عمق بخشیدن به معاملات بازار سرمایه خواهیم بود اما در صورتی که سرمایه گذاران با نگاه بلندمدت در مورد سهام خود تصمیم‌گیری نکنند با برخی از ضرر و زیان‌ها در این بازار مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/۲۳۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.