کد خبر : 44467
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۳۳
-

نیاز مبرم پرسپولیس به مدافع و مهاجم برای تداوم قهرمانی

نیاز مبرم پرسپولیس به مدافع و مهاجم برای تداوم قهرمانی
سرمربی پیشین پرسپولیس با اشاره به عملکرد این تیم در هفته اول رقابت های لیگ برتر گفت: این تیم با وجود تساوی مقابل سایپا شرایط تکرار قهرمانی را دارد اما به دو بازیکن جدید احتیاج دارد.

به گزارش سورپرس؛ حمید درخشان در خصوص عملکرد تیم‌های لیگ برتری در هفته اول مسابقات گفت: بازی اول برای تیم‌ها همیشه سخت است. چون بازیکنان باید در شرایط مسابقه قرار بگیرند و ممکن است هنوز از لحاظ بدنسازی در شرایط خوبی قرار نداشته باشند. به همین خاطر تیم‌هایی همچون پرسپولیس و سپاهان اصفهان در کسب نتیجه دلخواه خود ناکام ماندند.

کارشناس فوتبال ایران افزود: تیم‌هایی نظیر گل گهر سیرجان، سایپا و حتی شهر خودرو نیز نشان دادند انگیزه زیادی برای موفقیت دارند. آنها بدون استرس بازی کردند و با توان بالای خود توانستند امتیاز بگیرند.

وی که سابقه سرمربیگری پرسپولیس را دارد درباره شرایط این تیم افزود: امسال هر تیمی مقابل پرسپولیس بازی کند انگیزه دوچندان دارد. فکر می‌کنم بیشترین بازدهی تیم‌ها مقابل پرسپولیس اتفاق بیفتد. سایپا عملکرد بسیار خوبی داشت. آنها فرصت‌های زیادی را هم از پرسپولیس گرفتند. در مجموع فکر می‌کنم پرسپولیس بد بازی نکرد.

درخشان افزود: پرسپولیس با وجود بازیکنان جدید خود خیلی زود به هماهنگی ایده آل رسیده است. این تیم با جذب یک مهاجم و یک مدافع دیگر بدون شک می‌تواند قهرمانی خود در لیگ برتر را تکرار کند.

او در پایان راجع به لیست بازیکنان تیم ملی ایران برای بازی تدارکاتی با بوسنی خاطرنشان کرد: نفراتی که به تیم ملی دعوت می‌شوند سلیقه سرمربی تیم است و نمی‌توان از اسکوچیچ ایراد گرفت. زمانی می‌توان عملکرد او را مورد ارزیابی قرار داد که نتواند تیم ملی را در بازی‌های مقدماتی راهیابی به جام جهانی موفق کند.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.