کد خبر : 87445
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
-

رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت:

منتفی شدن واکسیناسیون افراد کمتر از ۱۲ سال، مطرح نبوده است

منتفی شدن واکسیناسیون افراد کمتر از ۱۲ سال، مطرح نبوده است
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون موضوعی مبنی بر منتفی شدن واکسیناسیون افراد کمتر از ۱۲ سال، مطرح نبوده است.

به گزارش سورپرس از از وبدا، دکتر محمد مهدی گویا در واکنش به خبر منتفی شدن واکسیناسیون زیر ۱۲ ساله ها افزود: تا کنون چنین موضوعی مطرح نبوده است، نمی دانم منبع این خبر از کجا بوده، اما در کمیته فنی و کمیته کشوری واکسیناسیون، در مورد واکسیناسیون کمتر از ۱۲ ساله ها، بحث و تصمیم گیری نشده است.

وی ادامه داد: این موضوع نیاز به بحث طولانی دارد که باید جنبه های علمی و اجرایی آن در نظر گرفته شود و با وزارت آموزش و پرورش، هماهنگی هایی انجام شود و تاکنون چنین موضوعی مبنی بر منتفی شدن واکسیناسیون افراد کمتر از ۱۲ سال، مطرح نبوده است.

به گزارش ایرنا تا روز گذشته (۱۲ آبان ماه) ۵۳ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۴۵۶ نفر دُز اول، ۳۶ میلیون و ۶۵۵ هزار و ۵۳۴ نفر دُز دوم و ۱۰۲ هزار و ۸۶۶ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۹۰ میلیون و ۶۸ هزار و ۸۶۵ دُز رسید.

منتفی شدن واکسیناسیون افراد کمتر از ۱۲ سال، مطرح نبوده است

مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۶ هزار و ۷۶۳ نفر رسید و تا کنون ۵ میلیون ۵۴۷ هزار و ۳۴۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

 

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.