کد خبر : 110087
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۴۲
-

معرفی دستاوردهای منطقه۲ در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران

معرفی دستاوردهای منطقه۲ در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران
همزمان با برگزاری نمايشگاه "تهران 1401،شهرهاي خواهرخوانده و توانمندي مديريت شهري تهران" دستاوردها و چشم انداز شهرداری منطقه2 با استفاده از روش های نوین اطلاع رسانی و تبلیغاتی  ارائه می شود.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علی طهماسبی، مدیر روابط عمومی منطقه ۲ با اعلام این خبر گفت:در راستای برنامه سوم  توسعه مبنی بر ضرورت  آگاهی بخشی، توسعه ارتباط با شهروندان و آگاهی بخشی و تقویت مشارکت آنها،  نمایشگاه “تهران ۱۴۰۱، شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران” در بوستان گفتگو برگزار می شود.

وی تبیین رویکردها و سیاست های مدیریت شهری و ارائه عملکردها و اقدامات اجرایی را از اهداف این نمایشگاه برشمرد و گفت:  در همین راستا شهرداری منطقه ۲  با حضور در این نمایشگاه، چشم انداز، توانمندی ها، دستاوردها و برنامه های اجرایی در منطقه را به نمایش می گذارد.
طهماسبی به  معرفی پروژه های شهری اشاره کرد و گفت: تلاش شده است تا با بهره گیری از ابزارهای نوین، پروژه هاو دستاوردهای مدیریت شهری منطقه به تصویر کشیده شود.

وی افزود: در این نمایشگاه همزمان با ارائه  پروژه ها ، اقدامات اجرایی و همچنین معرفی شاخص ها و ظرفیت های گردشگری منطقه ، به افق و چشم انداز منطقه در سال ۱۴۰۱ نیز پرداخته  می شود.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲  با دعوت از شهروندان برای بازدید از نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه ،ده ها پروزه اجرایی در حوزه خدمات شهری، عمرانی ،ترافیکی ، اجتماعی و .. که دستاوردهایی را برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان منطقه داشته است، برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به نمایش گذاشته می شود.

براساس این گزارش  نمایشگاه “تهران ۱۴۰۱، شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران” از ۱۲ الی ۱۷ تیر ماه در بوستان گفتگو برپا می شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.