کد خبر : 16991
تاریخ انتشار : شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
-

معجزه خوردن یک حبه سیر

معجزه خوردن یک حبه سیر

یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: مصرف سیر به عنوان یک آنتی بیوتیک طبیعی که خاصیت ضد ویروسی دارد برای پیشگیری از بیماری برونشیت بسیار توصیه شده است.

به گزارش سورپرس، مصرف سیر می‌تواند باعث کاهش فشار خون شود و برای افرادی که فشار خون بالایی دارند بسیار مفید است.

پویان پژوهشگر طب سنتی عنوان کرد: سیر برای افرادی که سفره زمن و شدید دارند درمان مناسبی خواهد بود.

این محقق و پژوهشگر طب سنتی افزود: افراد می‌توانند برای درمان انواع آکنه و جوش‌های صورت از سیر استفاده کنند؛ همچنین مصرف سیر اگر به صورت مداوم باشد باعث کاهش سیر زوال عقل شده و از آلزایمر پیشگیری می‌کند.

پویان اظهار کرد: افرادی که کلسترول خون دارند با مصرف سیر می‌توانند به کاهش سطح کلسترول خونشان کمک کنند؛ و برای پیشگیری از ابتلا به آنفلوانزا مصرف سیر بسیار موثر است.

او بیان کرد: افرادی که از موخوره رنج می‌برند؛ می‌توانند از سیر استفاده کنند به این صورت که ۱۰ حبه سیر را بکوبند و با چهار قاشق غذاخوری، روغن زیتون و یک قاشق روغن درخت چای مخلوط کرده و این عصاره را روی موی سر خود استفاده کنند. همچنین این عصاره خاصیت ضد قارچی نیز دارد.معجزه خوردن یک حبه سیر

او ادامه داد:افرادی که با مشکل کم خونی دست و پنجه نرم می‌کنند می‌توانند با مصرف سیر و گنجاندن آن در سبد غذایی روزانه، کم خونی خود را برطرف کرده و عفونت‌های پوستی خود را درمان کنند. همچنین افرادی که سینوزیت دارند برای خروج و درمان عفونت‌های سینوسی می‌توانند سیر را انتخاب کنند. این افراد می‌توانند روزانه ۳ تا ۵ حبه سیر را مصرف کنند.

پویان در پایان به افراد توصیه کرد: حدالامکان از سرخ کردن سیر بپرهیزند، زیرا حرارت می‌تواند بر روی این گیاه تأثیر گذاشته و خواص آن را مقداری تغییردهد، بهترین روش مصرف سیر، به صورت خام است.

انتهای پیام/٢٣۴

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.