کد خبر : 111926
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹
-

معاون بهداشت وزیر بهداشت:

مراکز تزریق واکسن کرونا را به دل محلات آورده‌ایم

مراکز تزریق واکسن کرونا را به دل محلات آورده‌ایم
کمال حیدری گفت: در تمامی محلات، مراکز تزریق واکسن وجود دارد هموطنان می توانند با مراجعه به نزدیک ترین مرکز محل سکونت خود، واکسن خود را دریافت کنند.

به گزارش سورپرس به نقل از شبکه رادیویی ایران، کمال حیدری معاون بهداشت وزیر بهداشت از شیوع موج هفتم ویروس کرونا در کشور خبر داد و گفت: این هفته تعداد بیماران بستری و سرپایی نسبت به هفته گذشته افزایش زیادی داشته و به رشد سه برابری رسیده است.

وی در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه موارد فوتی این موج ازکرونا تاکنون کم بوده است، گفت: امیدواریم با تلاش کادر پزشکی و درمان، این موج کرونا با کمترین عارضه و مرگ و میر روبرو شود.

معاون بهداشت وزیر بهداشت بخش دیگر صحبت هایش را به وضعیت واکسیناسیون در کشور اختصاص داد و گفت: در دوز چهارم واکسن کرونا، تعداد مراکز واکسیناسیون سه برابر افزایش یافته است و هم اکنون ۲۹ هزار مرکز در کل کشور و خانه های بهداشت شهری و روستایی آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند.
معاون بهداشت وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: در تمامی محلات، مراکز تزریق واکسن وجود دارد هموطنان می توانند با مراجعه به نزدیک ترین مرکز محل سکونت خود، واکسن خود را دریافت کنند.

برنامه «سلام صبح بخیر» شنبه تا پنج شنبه هر هفته ساعت ۶:۱۵ به تهیه کنندگی «حسین معصومی» و «زهرا قائدی» و اجرای «سعید توکلی» و «حامد نجم الهدی» از رادیو ایران پخش می شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.