کد خبر : 33727
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
-

متهم تجاوز به دختران دانشجو دستگیر شد

متهم تجاوز به دختران دانشجو دستگیر شد
کیوان امام وردی، متهم تجاوز به دختران دانشجو که در روزهای اخیر حاشیه ساز شده بود، دستگیر شد.

به گزارش سورپرس، در چند روز گذشته چندین دختر در شبکه‌های اجتماعی از جنایت‌هایی پرده برداشتند، که این متهم با ژست روشنفکری و فعالیت فرهنگی، دست به اغفال و تجاوز به آن‌ها می‌زد.
گروهی از دختران و پسران دانشجو عنوان کردند که این فرد بعد از خوراندن مواد بیهوش کننده به قربانی،‌ او را مورد تجاوز قرار می‌داده است.

کیوان امام وردی پسر دهه هفتادی است که گویا دانش‌آموخته رشته باستان شناسی دانشگاه تهران بوده و اطراف میدان انقلاب، کتابفروشی داشت و بر اساس ادعاها با ارتباط و اغفال شماری از دانشجویان دختر پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران در سال های اخیر، به تعداد قابل توجهی از دانشجویان این مجموعه، تجاوز کرده است.

 

 

از شب گذشته هزاران توییت توسط دختران دانشجوی قربانی و حامیان قربانیان تجاوز کیوان امام به دانشجویان دختر پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران منتشر شده است که حاوی تصاویری از چت های کیوان امام با آن ها در تلگرام و اینستاگرام است.  برخی از قربانیان کیوان امام وردی با انتشار تصاویر چت های مشترک با او مدعی شده اند که او آن ها را اغفال میکرد و پس از مدتی که به هوش می آمدند، متوجه می شدند که کار از کار گذشته است. البته برخی از قربانیان خوشبختانه توانسته اند از شکارگاه او فرار کنند.

 

سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری کیوان امام وردی خبر داد.

سردار حسین رحیمی در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: متهمی که در روزهای گذشته شکایات زیادی علیه او از جانب قربانیانش در فضای مجازی مطرح شده بود توسط پلیس امنیت عمومی پایتخت دستگیر شد.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی تهران با رصد فضای مجازی با شکایت‌های متعددی روبرو شدند که نشان می‌داد فردی به نام «ک. الف» با فریب دختران دانشجو و کشاندن آنها به خانه خود اقدام به آزار و اذیت آنان کرده است.

رئیس پلیس پایتخت گفت: با توجه به حجم شکایت‌ها و جریحه‌دار شدن احساسات عمومی جامعه تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه آغاز و در نهایت متهم دستگیر شد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه متهم در بازداشت پلیس به سر می‌برد، بیان داشت: تمام شاکیان با اطمینان از محفوظ ماندن هویتشان در نزد پلیس می‌توانند برای طرح شکایت به پلیس امنیت عمومی واقع در انتهای خیابان مطهری، خیابان سروش مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.