کد خبر : 51830
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
-

لیگ برتر فوتبال؛

صنعت نفت با فرار از شکست صدرنشین لیگ شد/ تساوی ماشین و سپاهان در جشنواره پنالتی

صنعت نفت با فرار از شکست صدرنشین لیگ شد/ تساوی ماشین و سپاهان در جشنواره پنالتی
دیدار تیم‌های سایپا و صنعت نفت آبادان در هفته نهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با تساوی یک بر یک به پایان رسید و با این نتیجه صتیم آبادانی به طور موقت صدرنشین لیگ برتر شد.

به گزارش سورپرس، تیم‌های سایپا و صنعت نفت آبادان در هفته نهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه دستگردی روبروی یکدیگر قرار گرفتند.

قضاوت این مسابقه را کمیل‌ غلامی با کمک‌های ایوب غلام‌زاده و رامین بابایی بر عهده داشت.

سایپا که رکوردار تساوی در لیگ برتر محسوب می‌شود بدنبال پیروزی در این مسابقه بود تا دومین پیروزی‌اش را در لیگ بیستم جشن بگیرد.

نفت آبادان برای رسیدن به صدر جدول هدفی جز سه امتیاز در این جدال بیرون از خانه نداشت.

در دقیقه ۷۴ ابوالفضل جلالی از جناح راست توپ را سانتر کرد و رضا جعفری با ضربه‌ سر محکم و مهار نشدنی دروازه صنعت نفت آبادان را باز کرد.

 

فرار دقیقه‌ ۹۰ صنعت نفت با طعم صدرنشینی

در دقیقه ۹۰ حکیم نصاری توپ را به محوطه ۱۸ قدم سایپا ارسال کرد و محمد اهل شاخه پس از کنترل توپ با ضربه‌ای فنی بازی را به تساوی کشاند.

صنعت نفت آبادان با این تساوی تعداد امتیازات خود را به عدد ۱۵ رساند تا به طور موقت در صدر جدول قرار بگیرد.

نارنجی‌پوشان تهرانی نیز با ۱۰ امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار گرفتند.

ترکیب سایپا:

محمدحسین اکبرمنادی، رضا علیاری، طاها شریعتی، رضا جعفری، مجید علیاری، حسین ماهینی، حسین مالکی، سید ابوالفضل جلالی، محسن مسلمان، مهرداد عبدی، محمد صادق بارانی

ترکیب صنعت نفت:

حامد فلاح زاده، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، حسن بیت سعید، رضا خالقی فر، طالب ریکانی، علی آل کثیر، مهدی حنفی‌ (حکیم نصاری)، حسین ساکی، عبدالله ناصری محمدرضا غبیشاوی

جشنواره ضربات پنالتی در تبریز

تیم قعرنشین ماشین‌سازی تبریز میزبان تیم مدعی سپاهان اصفهان بود که این بازی مهیج با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

با این نتیجه تیم قعرنشین ماشین‌سازی، سه امتیازی شد و سپاهان هم که برای قهرمانی تلاش می کند جمع امتیازات خود را به عدد ۱۴ رساند.

در دقیقه ۲۳ اشتباه مدافع میزبان سبب شد تا او در محوطه جریمه «محمدرضا حسینی» را سرنگون کرده و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

«سجاد شهباززاده» پشت توپ ایستاد و گل نخست این بازی را برای سپاهان به ارمغان آورد.

برتری شاگردان «محرم نویدکیا» ادامه یافت و در دقیقه ۳۵ «گئورگی ولسیانی» مدافع پیش‌تاخته سپاهان از پاس شهباززاده استفاده کرد تا دومین گل تیمش را ثبت کند.

میزبان قعرجدولی خیلی زود واکنش نشان داد و در دقیقه ۳۸ به پنالتی رسید تا «پیمان بابایی» یکی از گل‌های خورده ماشین‌سازی را جبران کند.

در دقیقه ۴۳ بازهم سپاهان به پنالتی رسید تا شهباززاده گل دوم خود و سوم تیمش را درون دروازه حریف جای دهد. با این اوصاف شهباززاده با هشت گل در رتبه دوم جدول گلزنان قرار گرفت.

میزبان نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه ۵۸ توپ به دست «امید نورافکن»‌ برخورد کرد تا این تیم هم صاحب دومین پنالتی شود.

بابایی پشت توپ ایستاد که ضربه او را «پیام نیازمند» دفع کرد اما در برگشت بابایی با ضربه سر گلزنی کرد تا بازهم اختلاف به یک گل برسد.

در دقیقه ۷۰ میزبان می توانست به گل تساوی دست یابد که این بخت طلایی از دست رفت.

در دقیقه ۷۶ «سعاد وفاپیشه» داور جوان این دیدار با تصمیمی بحث‌برانگیز دوباره برای ماشین‌سازی پنالتی گرفت تا آمار عجیب پنج پنالتی در بازی ثبت شود.
بابایی بازهم پشت توپ ایستاد و با ضربه چیپ تماشایی گل سوم و تساوی تیمش را به ارمغان آورد.

در دقایق باقی مانده تیم سپاهان که برتری را از دست رفته می‌دید، حملات مختلفی را طراحی کرد اما موفق به گلزنی نشد تا این دیدار تماشایی با تساوی به اتمام برسد.

ترکیب ماشین‌سازی

محمدامین رضایی، مهدی رستمی، اکبر آفاقی، فرشاد اسدی، مهدی مومنی، پیمان بابایی، بهمن سالاری(سیدمحمد ابوترابی)، ابوالفضل رزاق‌پور، منصور باقری، محمد حسینی و اتابک زارعی (فرزاد محمدی)

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، گئورگی ولسیانی، مرتضی منصوری(محمد نژادمهدی)، محمدرضا مهدی‌زاده، سروش رفیعی و کی‌روش استنلی (محمد محبی)

انتهای پیام/ ۱۰۱

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.