کد خبر : 85269
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
-

صدو رای برای ۴۲ پرونده قصور پزشکی

صدو رای برای ۴۲ پرونده قصور پزشکی
برای ۴۲ پرونده قصور پزشکی در کهگیلویه و بویراحمد رای صادر شد.

به گزارش سورپرس، مدیرکل پزشکی قانونی این استان  در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در ۶ ماهه اول امسال با بررسی ۴۲ پرونده قصور پزشکی در کهگیلویه و بویراحمد برای ۱۲ پرونده رای محکومیت و ۳۰ پرونده هم رای برائت صادر شد.

کامروز امینی با بیان اینکه کمیسیون‌های پزشکی مربوط به پرونده‌های قصور پزشکی و پرونده‌هایی مورد اعتراض دارای اهمیت ویژه‌ای هستند افزود: تعداد پرونده‌های ورودی قصور پزشکی در کهگیلویه و بویراحمدنسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۶ درصد کاهش داشته است.

امینی از رتبه اول کهگیلویه و بویراحمد در زمینه معاینات بالینی به نسبت جمعیت طی سه سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: در ۶ ماهه اول امسال ۱۰ هزار و ۶۴۴ نفر مراجعات سرپایی بوده که از این تعداد ۷ هزار و ۱۶۶نفر آقا سه هزار ۴۷۸نفر خانم بودند و این رقم نسبت مدت مشابه در گذشته حدود سه درصد افزایش داشته است.
وی از افزایش ۲۷ و ۲ دهم درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات در استان خبر داد و گفت: در ۶ ماهه اول امسال ۱۱۷ نفر در کهگیلویه و بویراحمد در اثر تصادفات جان خودشان را از دست دادند.

امینی همچنین اضافه کرد: در این مدت ۳۴ نفر به خاطر مصرف انواع مواد مخدر و ۱۲ نفر هم بر اثر غرق شدگی در استان فوت کردند. مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در ۶ ماهه اول امسال ۲ هزار و ۴۳ نفر با ادعای مصدومیت در تصادفات به پزشکی قانونی مراجعه کردند افزود: در این مدت ۱۶۰ مورد مصدومیت ناشی از کار به پزشک قانونی مراجعه کردند که از این تعداد ۱۵۸ نفر آقا و دو نفر خانم بودند.

امینی از افزایش ۱۱ درصدی آزمایش‌های مختلف نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: در این مدت ۵۰۸ مورد آزمایش‌های مختلف در پزشکی قانونی استان انجام شده است.

 

انتهای پیام/۱۱۱

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.