کد خبر : 97593
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
-

«شاه محمود قریشی» به امیرعبداللهیان پیام داد

«شاه محمود قریشی» به امیرعبداللهیان پیام داد
وزیر امور خارجه پاکستان طی پیامی به همتای ایرانی خود فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش گروه بین الملل سورپرس، وزیر امور خارجه پاکستان طی پیامی به «امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت و دولت ایران صمیمانه تبریک گفت و بر تحکیم هرچه بیشتر روابط دوجانبه با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

قریشی افزود: دو ملت ایران و پاکستان از روابط تاریخی اشتراکات مذهبی، فرهنگی و جغرافیایی برخوردارند.

وزیر امور خارجه پاکستان تاکید کرد که وی نگاه رو به جلو به همکاری با همتای ایرانی خود برای تحکیم هرچه بیشتر روابط دو کشور در راستای تامین منافع متقابل دارد.

روز گذشته نیز «عارف علوی» رئیس جمهوری پاکستان فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب، ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به مناسبت چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهر‌های مختلف پاکستان مراسم‌های مختلفی به همت احزاب مذهبی این کشور و نمایندگی‌های فرهنگی و سیاسی کشورمان برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی، هنری، فستیوال‌های فیلم ایرانی و کنفرانس‌های برجسته با حضور مقامات سیاسی و مذهبی از جمله برنامه‌های چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در پاکستان است.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.