کد خبر : 86396
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
-

سردار جانشین الکسیس در میلان می‌شود؟

سردار جانشین الکسیس در میلان می‌شود؟
اینترمیلان که پیش از این و در تابستان پس از جدایی روملو لوکاکو، این ملی‌پوش ایرانی را به‌عنوان یکی از جانشینان او مدنظر داشت، حالا ظاهرا دوباره به فکر خرید این مهاجم گلزن افتاده و این‌بار درصورت جدایی الکسیس سانچز می‌‌خواهد او را به سری A ببرد.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس؛ سردار آزمون هنوز تکلیف قراردادش با زنیت را مشخص نکرده و اگر تا انتهای فصل آن را تمدید نکند، در تابستان پیش‌رو می‌تواند به‌عنوان بازیکن آزاد راهی تیم دیگری شود. همین شرایط باعث شده باشگاه‌های مختلفی شرایط او را زیر نظر داشته باشند و منتظر تعیین تکلیف او بمانند تا شاید برای فصل بعد آزمون را به‌عنوان بازیکن آزاد به ترکیب خود اضافه کنند. اینترمیلان که پیش از این و در تابستان پس از جدایی روملو لوکاکو، این ملی‌پوش ایرانی را به‌عنوان یکی از جانشینان او مدنظر داشت، حالا ظاهرا دوباره به فکر خرید این مهاجم گلزن افتاده و این‌بار درصورت جدایی الکسیس سانچز می‌‌خواهد او را به سری A ببرد.

 

سایت چمپیونات به نقل از منابع ایتالیایی این خبر را منتشر کرده و می‌نویسد: «اینتر در تابستان ادین ژکو را برای تقویت خط حمله و جانشینی لوکاکو به خدمت گرفت و اگرچه تاکنون از عملکرد او راضی هستند، اما مشکل اصلی بالا بودن سن این مهاجم بوسنیایی است که باعث می‌شود بازی‌های بیشتری را از دست بدهد و به این ترتیب نیاز برای یافتن جانشین او حس می‌شود.

از طرف دیگر الکسیس سانچز هم نتوانسته در ترکیب نرآتزوری عملکرد قابل‌قبولی داشته باشد و احتمالا آخرین فصل حضورش در این باشگاه را سپری می‌کند. در این شرایط اینتر سردار آزمون را به‌عنوان گزینه‌ای جدی برای تقویت خط حمله خود در فصل بعد زیر نظر دارد. آنها معتقدند با شرایطی که آزمون دارد او هم ازنظر فنی و هم مالی می‌تواند به اینتر کمک کند و گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شود. زنیت در تابستان گذشته روی او ۲۰ میلیون یورو قیمت گذاشته بود و باوجود پیشنهاداتی که او از ناپولی، لاتزیو، لیون، رم، یوونتوس، فنرباغچه، ویارئال و بایرلورکوزن رسیده بود حاضر نشد تخفیفی بدهد.»

سردار جانشین الکسیس؟

سردار در این فصل هم عملکرد خوبی در ترکیب تیمش داشته و اگرچه در لیگ قهرمانان نتوانسته انتظارات را برآورده کند، اما در لیگ روسیه روند خوبی در گلزنی دارد و دیشب هم در دیدار حساس برابر اسپارتاک مسکو دو گل زد، یک پنالتی گرفت و باعث اخراج بازیکن حریف شد و نقش مهمی در برتری پرگل ۷ بر یک تیمش در این دیدار داشت.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.