زن کارتن خواب در تهران خود را از اعتیاد نجات داد؛ سپس داندانپزشک شد/ زنجیره نجات، معجزه زندگی اش شد

زن کارتن خوابی که دندانپزشک شد

غزنوی اضافه کرد: بعد از ترک اعتیاد من یک سال با وانت باری کار کردم و چند سالی هم در مغازه یکی از دوستان کار می کردم اما با توجه به اینکه علاقه شدیدی به مطالعه در حوزه روانشناسی و آسیب های اجتماعی داشتم از حدود ۱۰ سال پیش کار آموزش را آغاز کردم و الان تمامی آموزش هایی که در مرکز طلوع و برنامه های ۱۲ قدمی دارم به صورت کاملا رایگان است اما جلساتی را به صورت انگیزشی برای افراد عادی که درگیری با اعتیاد ندارد اما شاید درگیر مشکلات دیگر روحی و روانی باشند را با دریافت هزینه انجام می دهم.

وی گفت: من ۴ سال بعد از پاکی ازدواج کردم و اکنون صاحب دو فرزند هستم و در این راه همسرم یکی از بزرگترین افرادی بود که همیشه پشتیبان من بود و به من انگیزه می داد. من ازدواج و برخورداری از یک زندگی امن و آرام را یک معجزه ای از جانب خدا می دانم زیرا من این را از خدا خواستم و در این مسیر حرکت کردم تا این معجزه برای من رخ داد.

او یادآور شد: من به افراد بسیاری در این ۱۰ سال گذشته برخوردم و زندگی تک تک آنها در نوع خود می تواند یک تجربه منحصر به فرد و ارزشمند باشد.

غزنوی به موردی اشاره کرد که در آن یک خانم کارتن خواب برای تامین هزینه مواد به دنیای فساد کشیده شده بود و اکنون به شکل معجزه آسایی از دام این معضلات رهایی پیدا کرده و بعد از تحصیل در رشته دندانپزشکی اکنون از یک زندگی و کار شرافتمندانه ای برخوردار است و این را به صورت حقیقی یک معجزه می داند که همزمان با خواست و اراده طرف مقابل و خداوند رخ داده است.

وی تصریح کرد: عزت و اعتبار زمانی به زندگی من برگشت که من نسبت به مساله ای که با آن درگیر بودم آگاهی پیدا کردم در حالیکه چند سال پیش از آن کت و کتانی خودم را برای گرفتن چند گرم مواد مخدر فروخته بودم اما اکنون فرزندانم و همسر به من افتخار می کنند و این بزرگترین نعمت زندگی من است.

او گفت: من زندگی خودم را وقف افرادی کرده ام که در دام اعتیاد گرفتار شده اند و این نوعی شکرگذاری در برابر معجزه ای است که خداوند در زندگی من رقم زده است.