کد خبر : 15943
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
-

رضا فیاضی از تعلیق پروژه های سینمایی در سطح کشور خبر داد

رضا فیاضی از تعلیق پروژه های سینمایی در سطح کشور خبر داد
این روزها با شیوع ویروس کرونا در جهان، شاهد لغو یا به تعویق افتادن بسیاری از پروژه ها و رویدادهای سینمایی هستیم که این موضوع تاثیر مستقیمی بر روی فعالیت های هنرمندان و سینماگران داشته است.

به گزارش سورپرس، رضا فیاضی بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون ایران به تازگی در یک مصاحبه درباره آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: در شرایط فعلی اصلاً کاری وجود ندارد که من بخواهم در آن حضور داشته باشم، اکثریت کارها به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل شده‌اند و به همین دلیل تا مشخص شدن وضعیت هیچ پیشنهادی نیست.

وی در رابطه با همین موضوع ادامه داد: البته پیش از شیوع کرونا چند پیشنهاد داشتم که قرار بود در این فیلمی که در اصفهان ساخته می‌شد بازی کنم، حتی به فیلمبرداری هم نزدیک شدیم اما یکباره به موجب مشکل یکی از عوامل فنی با بیماری کرونا پروژه تعطیل شد.

بازیگر سریال قصه های تا به تا با تاکید بر دوری از شایعات درباره ویروس کرونا گفت: امیدوارم مردم تمامی نکات اعلام شده بهداشتی را رعایت کنند تا به زودی شاهد از بین رفتن بیماری کرونا باشیم، خواهش می کنم به فضاسازی‌های مجازی توجه نکنند و به هیچ وجه کسی به شایعات کذب دامن نزنند.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.