کد خبر : 84318
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
-

خدمات اتوبوس مدارس در انگلیس لغو شد

خدمات اتوبوس مدارس در انگلیس لغو شد
در پی بحران سوخت در انگلیس خدمات اتوبوس مدارس نیز در این کشور لغو شد.
به گزارش گروه بین الملل سورپرس به نقل از ایندیپندنت، بحران سوخت در انگلیس منجر به لغو خدمات اتوبوس مدارس در انگلیس شد. در پی بحران سوخت و گزارش‌ها مبنی بر تلاش کارکنان مدارس برای رفتن به مدرسه درخواست برای اولویت گذاری معلم‌ها برای دریافت سوخت مطرح شد. یکی از مراکز آموزشی انگلیس هشدار داد ادامه کمبود سوخت منجر به مسائلی جدی برای مدارس می‌شود.

یکی از معلمین روز سه شنبه در گفتگو با رادیو ال بی سی اعلام کرد دانش آموزان و کارکنان مدارس به علت کمبود سوخت با مشکلاتی جدی برای رفتن به مدارس مواجهند. وی افزود: متاسفانه دیروز سوخت یکی از اتوبوس‌های ما تمام شد و والدین هم بنزین زیادی در خودرو‌های خود نداشتند.

در همین حال دیگر شهروند انگلیسی گفت: برای خرید غذا از خانه خارج شدم، اما اینجا گیر افتادم. این شرایط هولناک است، حتی در زمان آغاز همه گیری کرونا، اوضاع تا این اندازه بد نبود.

دولت انگلیس طرحی برای دادن روادید موقت به رانندگان کامیون خارجی به منظور مقابله با بحران فعلی، اعلام کرده است. بر اساس این طرح، از ابتدای ماه آینده به مدت سه ماه، به پنج هزار راننده کامیون خارجی، اجازه ورود به انگلیس داده خواهد شد.

گفتنی است صف‌های طولانی خودرو‌ها در جایگاه‌های سوخت در شهر‌های مختلف انگلیس ادامه دارد. شرکت‌های متعدد از کمبود راننده برای انتقال سوخت از پالایشگاه‌ها به جایگاه‌های سوخت خبر دادند.

انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.