کد خبر : 138609
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
-

رادیو ارتش صهیونیستی:

حماس حدود ۳۵ اسرائیلی را اسیر کرده است

حماس حدود ۳۵ اسرائیلی را اسیر کرده است
 رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای مقاومت طی عملیات صبح امروز حدود ۳۵ صهیونیست را به اسارت گرفته‌اند.

به گزارش گروه بین الملل سورپرس؛ رادیو ارتش رژیم صهیونیستی و شبکه ۱۲ این رژیم اعلام کردند که نیروهای مقاومت حماس در عملیات صبح امروز خود در شهرک‌های اطراف غزه حدود ۳۵ صهیونیست را به اسارت در آورده‌اند.

در همین راستا وبگاه خبری «القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) نیز تصاویری از چند اسیر اسرائیلی منتشر کرد.

فرمانده کل «کتائب القسام» ساعاتی پیش، ضمن اعلام آغاز عملیات جدیدی علیه رژیم صهیونیستی به نام «طوفان الاقصی» از موشکباران چند شهرک و شهر فلسطین اشغالی خبر داد و اعلام کرد، این عملیات در پاسخ به جنایات رژیم علیه مسجد الاقصی و مردم فلسطین شروع شده است.

همزمان با این حمله، رزمندگان حماس به شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه نفوذ کردند و چند نظامی صهیونیست را اسیر کرده و مناطقی را تحت کنترل خود درآوردند. درگیری‌ها تا ساعت تنظیم این خبر در حداقل هفت شهرک صهیونیست‌نشین در اطراف غزه ادامه دارد.

همچنین تصاویر متعددی از کشته شدن شماری از نظامیان اسرائیلی منتشر شده و در ویدئوهایی متعدد، انتقال اجساد نظامیان صهیونیست به نوار غزه دیده شده است.

در همین حال تعداد تلفات صهیونیست‌ها بسیار بالا گزارش می‌شود و برخی منابع تعداد کشته شدگان را تا ۱۵۰ نفر اعلام کرده‌اند. همچنین طبق اعلام رادیو ارتش اسرائیل، ۱۵۰ نظامی و شهرک‌نشین نیز در بیمارستان‌های این رژیم بستری هستند.

رادیو ارتش صهیونیستی: حماس حدود ۳۵ اسرائیلی را اسیر کرده است

از سوی دیگر «صالح العاروری»، معاون دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی حماس در کرانه باختری فلسطین در سخنانی، در خصوص از اهداف و ابعاد نبرد «طوفان الاقصی» گفت: «نبرد طوفان الاقصی با هدف مدیریت دشمن صهیونیستی و پاسخگویی به جنایات این رژیم اشغالگر آغاز شد و مجاهدین نوار غزه عملیات گسترده‌ای را با هدف دفاع از مسجد الاقصی و آزادکردن اسرا آغاز کرده‌اند».

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، هم درباره این عملیات گفت: «این طوفان از غزه آغاز شده و به کرانه باختری و خارج از کشور و تمام مکانی که مردم و امت ما در آن حضور دارند، سرایت خواهد کرد».

گردان عزالدین قسام نیز صبح امروز با انتشار ویدئویی از ورود نیورهای مقاومت به مواضع رژیم صهیونیستی در کرم ابوسالم واقع در شرق رفح خبر داد.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.