کد خبر : 31263
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
-

جمعه ها شبکه آموزش سیما “نوسان” خواهد داشت

جمعه ها شبکه آموزش سیما “نوسان” خواهد داشت
برنامه «نوسان» به منظور اطلاع رسانی درباره وضعیت بازار سرمایه در کشور، به ویژه بازار بورس، تهیه و تولید و روزهای جمعه ، حوالی ساعت 21 از شبکه آموزش سیما پخش می شود.

به گزارش سورپرس، برنامه «نوسان» به منظور اطلاع رسانی درباره وضعیت بازار سرمایه در کشور، بویژه بازار بورس، تهیه و تولید شده است.این برنامه که شامل مروری بر رویدادها و مهم ترین اخبار هفته بازار بورس و سرمایه و آموزش نکات کلیدی و مهم معاملات و خرید و فروش هاست، با دعوت از اساتید و کارشناسان خبره و صاحب نظر، به تحلیل مسایل روز این بازار می پردازد.
در برنامه این هفته ۱۷ مرداد ماه با حضور مهندس حسین زمانی مدرس و تحلیل گر بورس و بازار سرمایه، دکتر علی سعدوندی  مشاور بانکداری و سرمایه گذاری و تامین مالی و سید امیر وکیلیان،تحلیل گر بازار سرمایه و سردبیر روزنامه اقتصادی آسیا(بورس) به بررسی شرایط کنونی بازار بورس کشور و پیش بینی آینده آن ، پرداخته می شود.
در هر برنامه یک سوال ویژه بینندگان، مطرح و به قید قرعه به پنج نفر از کسانی که پاسخ درست را به شماره پیامک ۳۰۰۰۰۷۰۱ ارسال کنند، ۶ ماه اینترنت پرسرعت رایگان اهدا می شود.
برنامه «نوسان»  به تهیه کنندگی و کارگردانی پرتو رضایان و با اجرای ناصر خیرخواه ، در گروه مهارت های عمومی شبکه آموزش تولید و روزهای جمعه حوالی ساعت ۲۱ پخش می شود .

انتهای پیام/۱۱۱

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.