کد خبر : 97702
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
-

‍ با تجدید میثاق با آرمان های امام راحل؛

جماران بهاری شد

جماران بهاری شد
معابر جماران در گام دوم انقلاب و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گسترده مشتاقان تجدید بیعت با آرمان های انقلاب، سبز و بهاری شد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مراسم تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و امام راحل (ره) با حضور حمید رضا حاجوی شهردار منطقه یک، سید مهدی ساداتی فرماندار شمیرانات، حجت الاسلام و المسلمین علیزاده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، رییس ائمه جماعت، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، مدیران شهری و کارکنان شهرداری منطقه یک و دیگر شهروندان در حسینیه جماران برگزار شد.

شهردار منطقه یک در این مراسم اظهار داشت: در گام دوم انقلاب با آرمان های امام راحل عهد و میثاق جدید می بندیم تا با تمام توان بتوانیم پیرو اهداف و منویات ایشان باشیم و به عنوان یک خادم در منطقه یک خدمتگزار خانواده های شهدا، جانبازان و شهروندان باشیم و رضایت آنها را بدست آوریم.

حاجوی دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی را مرهون اندیشه های بنیانگذار انقلاب دانست و افزود: ایران سربلند اکنون مدیون ایثار، خودگذشتگی و فداکاری های شهدا، جانبازان، جوانانی است که با اخلاص در صحنه های مقاومت حضور یافتند و تا پای جان از آرمان های ایران اسلامی دفاع کردند و ما باید حافظ و پاسدار این ارزش ها باشیم.

شایان ذکر است در این بیعت حاضرین باردیگر بر تداوم راه آن امام همام و ایستادگی با هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان تاکید کردند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.