کد خبر : 107752
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
-

تدبیر شهرداری منطقه ۱۵ برای کاهش آبگرفتگی

تدبیر شهرداری منطقه ۱۵ برای کاهش آبگرفتگی
معاون فنی و عمران منطقه 15 از اجرای3 هزار 200 متر طول عملیات لوله گذاری به منظور هدایت آبهای سطحی در چهار نقطه منطقه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علی روحانی با اعلام این خبر گفت: اجرای عملیات لوله گذاری بر اساس نیاز سنجی و بررسی‌های صورت گرفته در نقاط بحرانی منطقه در حال انجام است تا مشکلات آبگرفتگی محلات به حداقل برسد.

روحانی به تشریح این اقدامات در چهار نقطه پرداخت و افزود: عملیات جمع آوری آبهای سطحی ناحیه ۲ خیابان عباس کاشی، حد فاصل خیابان نباتی تا بزرگراه بعثت در ضلع شمالی به طول ۸۰۰متر در حال اجراست که ۳۰۰ متر آن با تخریب، اجرای کانیو، لوله گذاری و پیاده رو انجام گردیده است.

او افزود: عملیات تخریب نهر، لوله گذاری ،کانیو، پیاده رو سازی در خیابان بقایی خیابان آقاجانلو حدفاصل کوچه اکبریان تا گلستان ۲۵ نیز به طول ۵۵۰ متر آغاز شده و تاکنون ۲۰۰ متر آن به اجرا درآمده است.

معاون فنی و عمران منطقه به سایر عملیات جمع آوری آبهای سطحی اشاره کرد و گفت: عملیات تخریب، لوله گذاری، بتن ریزی، اجرای کانیو ضلع شرقی ۱۵ متری سوم افسریه از خیابان ۲۰ متری تا بلوار خاتم الانبیاء به متراژ ۱۲۵۰ متر در حال انجام است که ۵۰۰ متر طول آن اجرا و و ۸۲ دریچه نیز در این پروژه نصب شده است.

روحانی ادامه داد: عملیات لوله گذاری و سازه های حوضچه آرامش، رسوب گیر و زباله گیر در شهرک خاورشهر به طول۶۰۰ متر درحال انجام است که ۴۳۰ متر طول آن به پایان رسیده است.
او در پایان افزود: این عملیات با هدف مدیریت آبهای سطحی ، کاهش آلودگی های زیست محیطی، افزایش رضایت شهروندان ساکن در محله و جمع آوری نهرهای روباز فرسوده به اجرا درآمده است.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.