کد خبر : 108307
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۴۰
-

باشگاه پرتغالی تعیین کننده شد؛

بررسی وضعیت مهاجم ۲۰ میلیون یورویی ایران/ طارمی در پورتو می‌ماند؟

بررسی وضعیت مهاجم ۲۰ میلیون یورویی ایران/ طارمی در پورتو می‌ماند؟
مدیر برنامه مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو آخرین وضعیت او را در این تیم تشریح کرد و گفت: اولین و آخرین تصمیم‌گیرنده در مورد وضعیت طارمی باشگاه پورتو است.

به گزارش سورپرس؛  مهدی طارمی بعد از دو فصل حضور در پورتو، اکنون یکی از چهره‌های اصلی این تیم است. این بازیکن ایرانی در سال ۲۰۱۹ به عنوان یک بازیکن ناشناخته وارد پرتغال شد اما حالا به بازیکن کلیدی تیمی با جایگاه قهرمانی در اروپا تبدیل شده است. طارمی که حالا وب سایت ترنسفر مارکت او را ۲۰ میلیون یورو قیمت گذاری کرده است، شاید در سن ۲۹ سالگی آخرین فرصت‌ها را برای رسیدن به یک تیم بزرگ‌تر داشته باشد.

در این سال‌ها همواره بحث انتقال مهدی طارمی به تیم‌های بزرگ‌تر اروپا مطرح بوده است؛ بخصوص از زمان حضورش در پورتو و درخشش مقابل تیم‌های بزرگی چون یوونتوس، چلسی و آث میلان. در این مدت حتی خبرهایی جسته و گریخته حاکی از علاقه مندی باشگاه‌هایی چون میلان، آرسنال و تیم‌هایی از لیگ برتر انگلیس به مهاجم ایران بوده است.

این گمانه زنی‌ها در پایان این فصل هم برای طارمی ایجاد شده است؛ بخصوص که این بازیکن یکی از ارکان اصلی موفقیت پورتو برای کسب دو عنوان قهرمانی لیگ و جام حذفی پرتغال بود.

 

بررسی وضعیت مهاجم ۲۰ میلیون یورویی ایران/ طارمی در پورتو می‌ماند؟

با این حال علیرضا نیکومنش مدیر برنامه طارمی تاکید می‌کند که هرگونه تصمیم گیری برای سرنوشت این بازیکن در اختیار باشگاه پورتو است؛ آن‌هم در شرایطی که طارمی دو فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد.

نیکومنش در این خصوص به روزنامه «رکورد» پرتغال گفت: شرکت من نماینده مهدی طارمی است اما قراردادی که مهم است، قرارداد او با پورتو است. طارمی دو سال دیگر با پورتو قرارداد دارد و ما احترام زیادی برای آن قائل هستیم.

 

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.