کد خبر : 51350
تاریخ انتشار : شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷
-

سورپرس گزارش می‌دهد؛

افتتاح آزادراهی که پس از ۱۲ سال پایان خوشی نداشت!

افتتاح آزادراهی که پس از ۱۲ سال پایان خوشی نداشت!
سردرگمی شهروندان در هنگام تردد از آزاد راه تازه افتتاح شده تبریز- سهند باعث گردیده تا مردم از افتتاح آن به افتضاح یاد کنند.

به گزارش خبرنگار سورپرس آذربایجان شرقی؛  آزاد راه تبریز – سهند؛  آزاد راهی به وسعت ۲۰ کیلومتر است که چند روز پیش با حضور وزیر راه و شهرسازی پس از ۱۲ سال انتظار   در تبریز افتتاح شد

تنها چند روز از افتتاح نگذشته بود که چند سانحه رانندگی و این بار تصادف زنجیره‌ای  که در یکی از آنها بیش از۳۰ خودرو در آن درگیر بودند، این سوال در ذهن  متبادر می شد که سرانجام ۱۲ سال چشم انتظاری  این بود.

نبود روشنایی ، پیچ تند ، شیب تند ، نبود گاردریل ، نبود تابلوی راهنمایی و رانندگی و… از عمده ترین مشکلات آزاد راه تبریز- سهند است.

روزانه عکس‌هایی شهروندان از سوانح رانندگی و مشکلات متعدد این آزاد راه در رسانه‌ها و فضای مجازی انتشار داده می شود  و انعکاس زیادی دارد،  تا بلکه مسئولان فکر اساسی برای موضوع  بکنند.

سردرگمی شهروندان در هنگام تردد از این آزاد راه باعث شد از افتتاح آن به افتضاح یاد کنند.

به گزارش سورپرس، افتتاح زود هنگام، این آزاد راه در حالی انجام شد که چندی پیش رئیس دادگستری آذربایجان شرقی شرط لازم و قطعی افتتاح این آزاد راه را منوط به رعایت اصول ایمنی راهداری و راهنمایی و رانندگی عنوان کرده بود.

گزارش از  ناصر غلامی هوجقان

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.