کد خبر : 50074
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۸:۰۹
-

رییس جمعیت هلال احمر تبریز خبر داد؛

اجرای موفق طرح ناظران سلامت در آذربایجان شرقی

اجرای موفق طرح ناظران سلامت در آذربایجان شرقی
طرح سراسری حاج قاسم سلیمانی "ناظران سلامت"در آذربایجان شرقی با حضور داوطلبان و ناظران در سطح شهر تبریز به خوبی در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار سورپرس از آذربایجان شرقی؛  محمد یوسفی پور ماجد رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تبریز گفت: در ادامه اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که از اول آذرماه سال جاری در سراسر کشور، استان و شهر ما شروع شده؛ امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان تبریز دوشادوش بسیجیان عزیز همکاران مرکز بهداشت تبریز و در قالب تیمهای نظارتی از مراکز و اماکن تجاری بازدید به عمل آورده و در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی توسط هموطنان عزیز در مراکز و اماکن تجاری بازدید و در صورت وجود موارد مغایر با پروتکل ها توسط این عزیزان تذکرات لازم داده می شود.

وی افزود: این عزیزان فعال حوزه امداد و جوانان و داوطلبان در قالب ۲۵ تیم ۲ نفره در نقاط مختلف شهر مشغول بازدید و ارزیابی از مراکز و اماکن تجاری هستند.

یوسفی پور ماجد عنوان کرد: طرح ناظران سلامت را با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی تبریز به منظور قطع زنجیره  ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع آن  و در راستای حمایت از زندگی و سلامت انسان ها اجرا می شود.

وی  با اشاره به تاکید بر دستورالعملهای موجود گفت: جمعیت هلال احمر شعبه تبریز در این طرح اعضای فعال را به دانشگاه علوم پزشکی معرفی کرده ، و اعضاء از طریق شرکت در کارگاه آموزشی بصورت وبینار، با شیوه  اجرای طرح آشنا شدند و در ادامه  با  حضور در ادارات، مراکز ارائه خدمات عمومی بر عملکرد آنها در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی مراکز بهداشت در حال نظارت هستند .

یوسفی تاکید کرد: ارائه آموزش های عمومی  به اقشار مختلف و ارائه گزارش روزانه به مراکز بهداشتی از جمله اقدامات اعضای هلال احمر در این طرح است.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.