کد خبر : 36876
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱
-

معاون حمل‌‌و‌نقل ترافیک منطقه ۱۲ خبر داد؛

آموزش مجازی سفیران ترافیک در قلب طهران

آموزش مجازی سفیران ترافیک در قلب طهران
زینب عبادی از برگزاری دوره آموزش مجازی و آنلاین سفیران ترافیک از تابستان ۹۹، با هدف ارتقای دانش و ایمنی در ترافیک، همچنین بهبود رفتارهای تردد بین شهروندان خبر داد.

به گزارش سورپرس به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، زینب عبادی معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه با اعلام خبر اجرای دوره آموزشی سفیران ترافیک، ویژه دانش‌آموزان مقطع دوره دوم ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه گفت: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این زمینه، این دوره آموزشی به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود.

عبادی با اشاره به سرفصل‌های این دوره آموزشی گفت: این سرفصل‌ها، شامل رفتارهای ایمن عابر پیاده، وظایف سرنشین خودرو و سرویس مدرسه، ایمنی در دوچرخه‌سواری شهری، ایمنی تردد در روزهای شیوع کرونا، فرهنگ استفاده از حمل‌‌و‌نقل عمومی و آشنایی با علائم و قوانین راهنمایی و رانندگی است که این مطالب، دانش و مهارت‌های مختلف کاربران ترافیک را دربر گرفته است.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان در این دوره آموزشی علاوه بر یادگیری نکات مهم در مورد تردد و عبور و مرور شهری، در فعالیت‌های مسؤولانه اجتماعی و مسابقات شرکت می‌کنند، پیام‌های آموزشی را در فضای مجازی مدارس خود نشر می‌دهند و جامعه اطراف خود را آگاه و توانمند می‌سازند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه با یادآوری اینکه سفیران ترافیک برای فعالیت‌های خود امتیاز کسب می‌کنند، اظهار داشت: دانش‌آموزان در رقابتی آموزشی و فرهنگی تلاش می‌کنند تا به عنوان شهروندان فعال و مؤثر، به افزایش ایمنی در ترافیک و کاهش تصادفات، گام بردارند.

گفتنی است معاونت حمل‌‌و‌نقل و ترافیک منطقه با هدف انگیزه‌بخشی به سفیران ترافیک فعال از دانش‌آموزان فعال در این حوزه با اهدای اقلام آموزشی، تقدیر و تمجید به جا آورد و از مدارس و دانش‌آموزان علاقه‌مند درخواست کرد، از طریق ارتباط با واحد آموزش معاونت حمل‌‌و‌نقل و ترافیک منطقه یا تماس با شماره‌های ۰۲۱۹۶۰۲۸۴۹۹ بوستان ترافیک و ۰۹۹۲۲۹۳۹۰۰۲ واتس‌آپ طرح آموزشی سفیرات ترافیک در طرح ارتقای فرهنگ ترافیک کودکان و نوجوانان شرکت کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.