کد خبر : 98006
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
-

سفارت آمریکا اعلام کرد؛

آمریکایی‌ها بلاروس را ترک کنند

آمریکایی‌ها بلاروس را ترک کنند
سفارت آمریکا در بلاروس، از اتباع آمریکایی خواست به بلاروس سفر نکنند و در عین حال این کشور را از طریق راه‌های تجاری و ویژه فورا ترک کنند.

به گزارش گروه بین الملل سورپرس  سفارت آمریکا در بلاروس امروز، سه‌شنبه در بیانیه‌ای از شهروندان آمریکایی خواست بلاروس را فورا ترک کنند.

سفارت آمریکا در بلاروس اعلام کرد: به دلیل اقدامات ظالمانه قوانین به بلاروس سفر نکنید. مضافا اینکه نگرانی درباره تقویت نظامی روسیه در مرز‌های بلاروس با اوکراین، کرونا و پیامدهایش و نیز محدودیت‌های ورود به این کشور وجود دارد.

طبق بیانیه سفارت آمریکا، از اتباع آمریکایی خواسته شده به بلاروس سفر نکنند و در عین حال این کشور را از طریق راه‌های تجاری و ویژه فورا ترک کنند.

این درحالی است که الجزیره گزارش داد: وزارت خارجه آمریکا به آمریکایی‌ها توصیه کرده است که سریعا بلاروس را به سبب افزایش تحرکات نظامی در مرز آن با اوکراین ترک کنند.

گفتنی است که نظامیان روسیه و بلاروس از روز پنجشنبه رزمایش مشترک خود را همزمان با تنش آفرینی‌های کشو‌های غربی در مرز این کشور آغاز کرده اند.

بر اساس این گزارش، این رزمایش ۱۰ روزه در ۵ منطقه نظامی، ۴ پایگاه هوایی و مناطق دیگری در خاک بلاروس از جمله منطقه «برست» نزدیک مرز با اوکراین در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.