کد خبر : 14217
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
-

آمادگی استانداری‌ها برای مقابله با حوادث احتمالی بارش‌ها

آمادگی استانداری‌ها برای مقابله با حوادث احتمالی بارش‌ها

معاون وزیر کشور، با اشاره به ادامه فعالیت سامانه های بارشی و تشدید بارش شدید برف بر ضرورت آمادگی کامل شهرداری ها برای مقابله با حوادث احتمالی تاکیدکرد.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها، در بخشنامه مهدی جمالی نژاد خطاب به معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداری ها، آمده است: با عنایت ضرورت ایجاد و ارتقاء آمادگی شهرداری ها و دهیاری ها برای مقابله با حوادث احتمالی در شهرها و روستاها و پیرو اخطاریه صادر شده از سوی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر ادامه فعالیت سامانه های بارشی و تشدید بارش شدید برف و باران و در بخش عمده ای از استان های کشور در روز دوشنبه پنجم اسفند ۹۸، اثر این مخاطره احتمال بروز سیلاب، کاهش دید، آب گرفتگی معابر شهری و روستایی و احتمال بروز خسارت در فضاهای شهری و روستایی پیش بینی شده است.

۱ ارتقاءآمادگی و حضور مؤثر و مداوم تمامی معاونین، مدیران و رؤسای سازمان‌های ذی ربط شهرداری های تابعه برای مقابله با حوادث احتمالی

۲- بسیج منابع و امکانات، تجهیزات و ماشین آلات برای مقابله با حوادث پیش بینی نشده در شهرها و روستاها

۳- انجام اقدامات پیشگیرانه و آمادگی و پایش و نظارت مستمر ستاد مدیریت بحران شهرداری و سایر سازمانهای خدمات رسان به ویژه سازمان آتش نشانی و دیگر حوزه‌های معاونت خدمات شهری.

۴- پیش بینی فضای مناسب برای افراد فاقد سرپناه(کارتن خواب) با لحاظ شرایط بهداشتی جهت پیشگیری از شیوع بیماری های واگیر و خطرناک.

انتهای پیام/٢٣۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.