کد خبر : 99795
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
-

خدابخشي مطرح کرد؛

آغاز مرمت دیوارهای صوتی بزرگراه شهید خرازی

آغاز مرمت دیوارهای صوتی بزرگراه شهید خرازی
معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداری منطقه22 از آغاز عملیات مرمت و نصب دیوارهای صوتی ضلع شمالی بزرگراه شهید خرازی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سیدفرهاد خدابخشی در این باره اظهار داشت: آلودگی صوتی بر سلامت، آسایش و آرامش زندگی جامعه تأثیر سو می گذارد به همین منظور باتوجه به حجم بالای تردد در بزرگراه شهید خرازی نصب دیوار صوتی در اطراف شهرک دهکده المپیک، دانشگاه علامه و شهرک نمونه به اجرا در آمده است تا آلودگی صوتی تردد خودروها برای ساکنان این محله کاهش پیدا کند.

خدابخشی افزود: در راستای رفاه حال شهروندان ساکن در حاشیه بزرگراه شهید خرازی، این معاونت با پیگیری های لازم از سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران مرمت و بهسازی دیوارهای صوتی این بزرگراه را به اجرا در آورده است.

او به محل های مورد اجرای طرح اشاره کرد، افزود: در بزرگراه شهید خرازی ضلع شمال بلوار دهکده به تعداد ۴۰ عدد و بزرگراه شهید خرازی ضلع شمال روبروی شهرک نمونه سپاه به تعداد ۳۰عدد مورد اجرا قرار گرفته است.

خدا بخشی عنوان کرد: بخشی از این دیوارها براثر فرسودگی نیاز به بازسازی داشته است و بخشی دیگر سرقت تجهیزات موجب شده تا مجدد شهرداری اقدام به نصب این تجهیزات کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ ادامه داد:  در حال حاضر نیز ادامه فعالیت جهت نصب دیگر دیوارها در حال انجام است.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.